SAS Friends & Family juni 2021

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av El0, 8 Juni 2021.

1. Rokkoko

Rokkoko Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokade Krakow för 890 kr.

2. Homer

Homer Medlem

Extas hade det kanske handlat om om det handlat om alla klasser till alla destinationer och dessutom bra platstillgång. :p

3. sbbn017

sbbn017 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick bli Barcelona i oktober, fanns kampanjpris på ditresan sen fick det bli ordniarie pris på hemresan. Totalt 6538:- för 2 pers i Plus. Hade en voucher som vi inte riktigt visste vad vi skulle göra med så detta blev bra. Bara ca 2000:- kvar på den nu. Kanske hugger på nåt som ni har tipsat om i tråden, Krakow, Berlin, Bryssel.

4. Maja

Maja Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag har aldrig avbokat och fått en voucher så ursäkta en dum fråga... :oops::rolleyes:

Men ska jag klicka på "Ansöka om återbetalning" och är det där jag kan välja på att få en voucher?

I villkoren så stor det ju för SAS VIP GO att de ej är återbetalningsbara, men att man kan få en voucher om man avbokar 72h innan avgång. Vill bara veta vart tusan man ska trycka så man inte gör bort sig och man avbokar, men ej får en voucher på hela beloppet...

5. Isak21

Isak21 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Barcelona, Prag, Berlin - allt under hösten.
    Ca 1000:- t/r per person.
    Har saknat flygande och BC ❤️ Äntligen!

6. hendberg

hendberg Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Höstlov Alicante 3 vuxna + 1 barn för 5100 kr. Riktigt bra även om nedresan är via Oslo.

Johan Hbg, Mr Basic och palmen gillar detta.
  7. pastar

pastar Medlem

Jag är lite ute ur loopen denna sväng, men väldigt flygsugen. Någon som kan tänka sig skicka ett PM och hjälpa mig genom kodögat?

Mvh //P

8. Migato

Migato Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tar gärna också ett PM, ser att de bytt kod från senast ☺️

9. inka

inka Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag avbokade (mer än 72 h innan avresa) för att få en voucher så klickade jag på "Ansök om återbetalning", tror jag klickade på länken som var högst upp.

Maja gillar detta.
  10. robertkniv

robertkniv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hittade koden på annat forum genom att googla. Tog 2 min :)
    Gör det ni också om ni är resenärer som älskar solen

Mr Basic, Veratio, Tobbe.O och 7 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!