Senaste nytt

SAS Friends & Family juni 2021

B79

Medlem
Försöker lista ut om EBD och deltagare i aktieägarprogrammet har samma status, aka får sin inbjudan i samma batch av utskick.

Jag fick min inbjudan för en timme sedan som EBG + aktieägare. Dock registrerade jag mitt aktieinnehav hos SAS Investor Relations efter deadlinen som gällde för att få vara med på 2021:s kampanjer så lite överraskning att det gick ändå.

Annan intressant sak är att mitt mail säger "Thank you again for joining the SAS Shareholder program." i snippeten efter ämnesraden i Gmail, dock är texten stylad som osynlig i mailet genom kodraden:

<div style="display:none!important">Thank you again for joining the SAS Shareholder program. </div>

Här kan man undra om man gjort så för att få in texten i snippeten men inte visa det i mailet. Eller har den kanske stylats som osynlig av mailutskicksprogrammet till de som inte är aktieägare.

Någon som är EBG och inte aktieägare som fått inbjudan än?
Jag är EBD och inte aktieägare, och fick ingen inbjudan än.
 

Enhet

Medlem
Försöker lista ut om EBD och deltagare i aktieägarprogrammet har samma status, aka får sin inbjudan i samma batch av utskick.

Jag fick min inbjudan för en timme sedan som EBG + aktieägare. Dock registrerade jag mitt aktieinnehav hos SAS Investor Relations efter deadlinen som gällde för att få vara med på 2021:s kampanjer så lite överraskning att det gick ändå.

Annan intressant sak är att mitt mail säger "Thank you again for joining the SAS Shareholder program." i snippeten efter ämnesraden i Gmail, dock är texten stylad som osynlig i mailet genom kodraden:

<div style="display:none!important">Thank you again for joining the SAS Shareholder program. </div>

Här kan man undra om man gjort så för att få in texten i snippeten men inte visa det i mailet. Eller har den kanske stylats som osynlig av mailutskicksprogrammet till de som inte är aktieägare.

Någon som är EBG och inte aktieägare som fått inbjudan än?

Som diamant har man texten "For you as a Diamond member: a fabulous deal on trips to selected destinations in Scandinavia, the US and Asia. Book by 14 June!" och är nog ett "hack" för att få en bra text som visas istället för att se "Klicka här om du inte kan läsa denna e-post."
 

palmen

Moderator
Är det någon som testat att boka av en vanlig biljett och få tillbaka en voucher som man sedan använder på F&F-kampanjen? Finns det några risker med detta eller kostnader som kan tillkomma? Kan jag använda beloppet som blir över till annat?
Jag nyttjande två gamla vouchern från november, beloppet som blev över på ena finns kvar som saldo.
 

Shoreline

Medlem
Är det någon som testat att boka av en vanlig biljett och få tillbaka en voucher som man sedan använder på F&F-kampanjen? Finns det några risker med detta eller kostnader som kan tillkomma? Kan jag använda beloppet som blir över till annat?
En risk är att kupongen inte blir giltig förrän efter 48h från det att du bokat av, och att F&F-biljetten du tänkt boka då är borta.
 

Maja

Medlem
Har fått erbjudandet, men det var verkligen inga superpriser inom Europa i höst. Har kollat på flera olika destinationer och datum. Mina jmf för SAS Plus sedan tidigare och mot dessa F&F-priser i Plus så var alla mätpunkter utom 2 tillfällen dyrare och då pratar vi ibland någon tusenlapp till än tidigare.

Blir nog inget bokat alls för min del! :(
 

fcx

Medlem
Är det någon klok människa som kan svara på om en bokning i plus kan avbokas och ersättas med en voucher eller ej?

upload_2021-6-8_20-59-33.png
 
Toppen