Senaste nytt

SAS Friends & Family juni 2021

palmen

Moderator
Mailet landade i min låda. Skulle boka resa till you hösten, tur jag inte gjorde det i helgen som var.
 

Senator

Moderator
Jag upptäckte en helt annan sak när jag skulle kolla om det var värt boka av för att boka nytt då jag bokade två resor förra veckan:
ARN-PMI-ARN var dyrare på våra datum, så den behåller vi.

Vår ARN-BGO är nu B737-700 :mad: Men om jag bokar av denna blir det högre pris på vår hemresa från SRP-OSL som flygs av DAT för vidare OSL-ARN med SAS. Jag är jättenöjd att jag fick använda mina vouchrar för ett EU-ärende från december 2019 på SRP-OSL-ARN som inte skall gå.

Jag hittar ingenting billigare är väl slutsatsen än vad jag redan har och har inga planer där SAS är ett alternativ resten av 2021.
 

folo

Medlem
Försöker lista ut om EBD och deltagare i aktieägarprogrammet har samma status, aka får sin inbjudan i samma batch av utskick.

Jag fick min inbjudan för en timme sedan som EBG + aktieägare. Dock registrerade jag mitt aktieinnehav hos SAS Investor Relations efter deadlinen som gällde för att få vara med på 2021:s kampanjer så lite överraskning att det gick ändå.

Annan intressant sak är att mitt mail säger "Thank you again for joining the SAS Shareholder program." i snippeten efter ämnesraden i Gmail, dock är texten stylad som osynlig i mailet genom kodraden:

<div style="display:none!important">Thank you again for joining the SAS Shareholder program. </div>

Här kan man undra om man gjort så för att få in texten i snippeten men inte visa det i mailet. Eller har den kanske stylats som osynlig av mailutskicksprogrammet till de som inte är aktieägare.

Någon som är EBG och inte aktieägare som fått inbjudan än?
 

Nicedase

Medlem
Är det någon som testat att boka av en vanlig biljett och få tillbaka en voucher som man sedan använder på F&F-kampanjen? Finns det några risker med detta eller kostnader som kan tillkomma? Kan jag använda beloppet som blir över till annat?
 
Toppen