Senaste nytt

SAS Friends & Family juni 2021

Kimmen00

Medlem
Det blev!
Arlanda-Pula i Vip go i augusti. Drygt 6000kr tutti för 4 pers (alla går som vuxna, barnen växer för fort :D). Ordinarie pris låg i dagsläget på det dubbla. Direktflyg på ditresan men via Köpenhamn på hemvägen mot Arlanda. Knappt tre timmar på Kastrup men med mitt nya silverskap i Eurobonus och sommarkampanjen med tillgång till SAS-lounge så ska vi nog överleva det.

Släkt och vänner vi inte sett där nere på 2 år, förhoppningsvis håller positiva trenden med Covid i sig så vi nu kan besöka dem! (Och få några sköna salta dopp oxå!) Annars får det bli en "pandemi-voucher" om vi måste avboka, känns schysst att de har det på denna deal också.

Samma för oss, direkt ner och via CPH hem (3 h på CPH).. SAS Plus ner och Go hem, 7000 för familjen, 4 pers.

Så blev 2 resor till Kroatien i sommar, eftermidsommar har vi en bonusresa till Dubrovnik, hem från Split o sen slutet juli t/r Pula.
 

GOTBound

Medlem
Jag är registrerat enligt konstens alla regler.
Nu har länk ock kod löst sig på annat sätt, men jag kommer maila Investors Relations och ställa frågan vad som gått fel med detta utskick.
Visa bifogad bild 118870 Visa bifogad bild 118871 Visa bifogad bild 118872
EC0C8B3F-EC1B-4A86-947C-A2F1E2F5B423.jpeg


Inget mail från SAS i spamfiltret eller någon annanstans.
Nu är kampanjen över, nästa gång kontaktar jag investor relations så fort det börjar ryktas om ny F&F.
 
Så har första resan som jag bokade i den här kampanjen fått avbokats, en weekend t&r Helsingfors. SAS flyttade fram eftermiddagsreturen på söndagen så att det blir för sent på kvällen att ta sig hem från Arlanda. Surt, men bra att SAS gjorde det redan nu.
 
Last edited:
Visa bifogad bild 119080

Inget mail från SAS i spamfiltret eller någon annanstans.
Nu är kampanjen över, nästa gång kontaktar jag investor relations så fort det börjar ryktas om ny F&F.

Jag är i samma sits som dig. Jag är aktieägare och har registrerat mig enligt konstens alla regler, men inte fått något F&F-mail. Jag har inte heller fått erbjudandemail rörande mitt SAS EB Mastercard, t.ex. trippla poäng-kampanjen.

Jag upptäckte idag att jag inte hade kryssat i att ta emot kommunikation kring ”Restips och erbjudanden” i min EB-profil. Kan det vara det som spökar?
 

Attachments

  • 723E41A5-EE68-450D-A6FC-CF5F35F19C45.jpeg
    723E41A5-EE68-450D-A6FC-CF5F35F19C45.jpeg
    38,5 KB · Visningar: 84
Toppen