SAS Friends & Family, boka senast 6 September 2020

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av A87, 26 Augusti 2020.

Tags:
  1. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra priser (ca 3100 SEK i SAS Go) och tillgänglighet på Malmö - Miami, mycket trist att jag inte vågar boka och därmed bryter min årliga tradition att åka till Karibien i februari/mars för att förnya Aegean-guldkortet.

richard87 gillar detta.
  2. MLG55

MLG55 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ber om ursäkt, för vi ska väl fortfarande vara vänner och familj här inne:)
    Har fått koden och enkelt att googla

3. Jag är östgöte, vi säger "dom dö"

Nog med OT!

Linmet och Olle K gillar detta.
  4. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Du (eller Ni) har självklart rätt men jag föredrar faktiskt att någon skriver dom istället för att blanda ihop använda de och dem fel. Det sticker lite i ögat om man säger så. :)

Homer och KennethL gillar detta.
  5. chronomaster

chronomaster Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Synd att man inte kan hitta LA t/r för runt 6k i plus som tidigare i år som blev inställd :(

Bungalow gillar detta.
  6. Resetokig

Resetokig Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur tidigt inpå 2021 har ni vågat boka weekend inom Europa? Hörde av mig till chatten tidigare idag som skrev att avbokning mot voucher ska gälla fram till kampanjen slut, men rekommenderade samtidigt att kontakta kundtjänst imorgon då alla är tillbaka på jobbet.

7. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Hur tidigt? Folk bokar väl redan nu weekends för September och även nästa år? SAS har avbokningsregler som kan ge voucher, har inte stenkoll på exakt vad som gäller nu men lär stå i deras Corona faq

Flightdoc gillar detta.
  8. Resetokig

Resetokig Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Voucher och avbokningsreglerna är bra och det är klart att man kan boka biljetter till september, nyår osv, men jag personligen vågar inte tro att det kan bli av så tidigt. Bokar helst resa i tro om att det kan bli av och är såklart glad om vi får en vocher om det inte blir så.

9. Doctor-X

Doctor-X Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har hittat en T&R från Sverige till Europa i PLUS med 3 legs för under 3000kr?
    Tänker att jag skulle vilja köra en MR och dra in ca 3750p (2 norden-legs + 1 europa-leg som EBD) vardera väg, så totalt 7500p.

10. Andreas Ekman

Andreas Ekman Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har du läst tråden?

Bati, Berglund, Veratio och 1 annan gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!