Senaste nytt

SAS Friends & Family 2019 förhoppningar

Resetokig

Medlem
Det bör nog komma om någon vecka. Vi har mest bokat inom Europa genom F&F, men har varit väldigt nöjda med de deals vi fått till. Vanligtvis har vi bokat SAS go vip för straxt över tusenlappen för t/r och har fått bokningsklass V, vilket genererat i 500p enkel väg.
Kan hålla med om att long haul blivit dyrare, men det har fortfarande varit bättre priser än vanligt då man får jämföra med sas go smart.
 

Myllys35

Medlem
F&F har lite tappat charmen. Ger knappt några poäng längre och är inte överdrivet mycket billigare. Men kanske är bättre denna gången.

Plus brukar väl dock, enligt vad jag kan dra mig till minnes, vara betydligt billigare än ”ordinarie” priser på en del destinationer på longhaul. Även inom Europa i Go går det att fynda. Men visst, den senaste kampanjen var kanske inte den bästa.
 

Homer

Medlem
short-haul var det ju så att senaste gången var VIP PLUS samma som PLUS SMART, tidigare har det varit samma som PLUS PRO.
VIP Go däremot var fortfarande samma som Go Smart.
 

chazzie

Medlem
short-haul var det ju så att senaste gången var VIP PLUS samma som PLUS SMART, tidigare har det varit samma som PLUS PRO.
VIP Go däremot var fortfarande samma som Go Smart.

PLUS SMART ger väl relativt OK med poäng intra-europa i alla fall? Jag tänkte eventuellt slå till på en kortare Europa-tripp i samband med födelsedagen nästa vår och med lite tur klämma in en Italien-resa med några goda vänner. Ser fram emot en eventuell kampanj! :)
 

Vindpilen

Medlem
PLUS SMART ger väl relativt OK med poäng intra-europa i alla fall? Jag tänkte eventuellt slå till på en kortare Europa-tripp i samband med födelsedagen nästa vår och med lite tur klämma in en Italien-resa med några goda vänner. Ser fram emot en eventuell kampanj! :)

Tror @Homer syftar på reglerna kring om- och avbokning. Poängmässigt gav det som en SAS Plus biljett inom Europa.
 

Homer

Medlem
PLUS SMART ger väl relativt OK med poäng intra-europa i alla fall? Jag tänkte eventuellt slå till på en kortare Europa-tripp i samband med födelsedagen nästa vår och med lite tur klämma in en Italien-resa med några goda vänner. Ser fram emot en eventuell kampanj! :)

Lika många som Pro, skillnaden är att Smart inte är omboknings- och återbetalbar utan avgift.
 
Toppen