Senaste nytt

SAS Friends & Family 2019 förhoppningar

Maja

Medlem
Med anledning av pågående rea, Right now, travelers' deals | SAS vilket borde motsvara de tidigare 1 miljoner billiga resor, så kanske man kan hoppas att det snart är dags för en ny Friends & Family?

Förra året släpptes biljetterna först 8 maj, så risken/chansen är ju att det blir så pass sent i år också. :eek:

Riktpris för Plus till LA, vad kan det rimligen landa på? Ligger på ca 8500 kr till LA i november i Plus nu under pågående rea. Vet att jag knep en biljett förra året för 7034kr i Plus, så frågan är om man vågar hoppas på något liknande även i år. :rolleyes:

Tidigare trådar:

SAS Friends & Family 2017 förhoppningar | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

SAS Friends & Family 2018 förhoppningar | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

lilydock

Medlem
Ni som har superkoll, finns det någon som helst chans/möjlighet att nästa F&F inkluderar resor (till USA) under sommarmånaderna?

Eller ska man bara köra och boka, eller invänta någon vettig kampanj?
 

Maja

Medlem
Ni som har superkoll, finns det någon som helst chans/möjlighet att nästa F&F inkluderar resor (till USA) under sommarmånaderna?

Eller ska man bara köra och boka, eller invänta någon vettig kampanj?
Här är brytdatumena för förra året;

Gäller för utresa:
  • Norden & Europa: mellan 2018-JUN-04 och 2018-DEC-16
  • Asien & USA: mellan 2018-AUG-20 och 2019-MAR-30
Gäller för hemresa: senast 2019-APR-02
Blackout: mellan 2018-DEC-20 och 2019-JAN-08

Så tyvärr, sommaren är nog körd enligt vad jag lyckades söka mig fram till nu.
 
Toppen