Senaste nytt

SAS Friends & Family 2017 förhoppningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Capa

Medlem
Tack för svar. Jo, påsken ligger tidigt 2018 så det kan gott vara att reseperioden bara sträcker sig till ca 20/3. Desto större anledning att lansera kampanjen i närtid :). Vad kan man förvänta sig prismässigt för en plusbiljett till sydeuropa? Är det olika destinationer i varje kampanj?
 
Tack för svar. Jo, påsken ligger tidigt 2018 så det kan gott vara att reseperioden bara sträcker sig till ca 20/3. Desto större anledning att lansera kampanjen i närtid :). Vad kan man förvänta sig prismässigt för en plusbiljett till sydeuropa? Är det olika destinationer i varje kampanj?

Jag köpte biljetter Arlanda-Milano på förra F&F och det kostade 1500 kr tur och retur i SAS Plus.
 

Canadien

Medlem
Det säljs en SAS Go Vip-biljett till NYC på blocket nu, är en ny F&F-kampanj ute?
Nej, men den förra gälde ju för resor hela 2017 och en bit in på 2018


Travel period within Europe: 22 May to 16 December 2017
Travel period between Scandinavia and the US and Hong Kong: 29 August 2017 to 15 March 2018
Travel period between Scandinavia and China and Japan: 2 October 2017 to 15 March 2018
 

bberg

Medlem
Nu är det nära! SAS har uppdaterat sidan men inte bokningsbart riktigt ännu.
IMG_20171023_163810.png
 

Palazzi

Medlem
Detta kom väl påpassligt, om det råkar finnas på det datum jag ämnar resa...
Fanns dåligt med avgångar på lördagar om man ska till/från Milano, o Linate skulle också göra det smidigt att nå min slutdestination (inte Bergamo denna gång).
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen