Senaste nytt

SAS från Göteborg Landvetter direktflyg till Europa/Världen

bachelor

Medlem
Hittar ingen info på SAS hemsida om vilka destinationer som det går direktflyg till från Landvetter, nån som vet vart man kan hitta eller orkar skriva ner. Är främst Europa jag söker men även världen kan vara intressant att hitta.
 
Hittar ingen info på SAS hemsida om vilka destinationer som det går direktflyg till från Landvetter, nån som vet vart man kan hitta eller orkar skriva ner. Är främst Europa jag söker men även världen kan vara intressant att hitta.
SAS har väldigt få direktflyg från Landvetter.
Köpenhamn
Malaga
Och någon säsongslinje till Nice. Typ så. Finns säkert några strölinjer som under säsong avgår en gång i veckan.
 

Brandten

Medlem
22 träffar
7a9dffc6002c7967c0c14d62cbf1d751.jpg
 

squeezen

Medlem
Hittar ingen info på SAS hemsida om vilka destinationer som det går direktflyg till från Landvetter, nån som vet vart man kan hitta eller orkar skriva ner. Är främst Europa jag söker men även världen kan vara intressant att hitta.
SAS opererar ju inte flygplatsen och därför har de ingen fullständig rutt-info på sin sida.
Det du är ute efter egentligen, är det specifikt SAS flyg från GOT direkt? Isf har du inte så mycket att välja på, eller är det total lista på destinationer oavsett bolag? Isf är Brandtens vy ovan vra.

En automatisk följdfråga; vad är det som gör mellanlandningar ointressanta? Eller rättare sagt, varför måste det vara direktflyg? Finns det nån specifik bakomliggande anledning?
 

bachelor

Medlem
Det jag var ute efter var att kunna se vilka direktflyg det finns ut i Europa och betala eller delbetala med Eurobonuspoäng. Så sista kartan blir perfekt tror jag. Planerar ev en resa med två riktigt små barn och sambo och mellanlandningar är ingen option.
 

Canadien

Medlem
Det jag var ute efter var att kunna se vilka direktflyg det finns ut i Europa och betala eller delbetala med Eurobonuspoäng. Så sista kartan blir perfekt tror jag. Planerar ev en resa med två riktigt små barn och sambo och mellanlandningar är ingen option.
Den kartan visar enbart SAS. Du har Lufthansa och LOT tror jag som kör på Göteborg också.
 
Toppen