Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

aikputte

Medlem
Jag har 5 kommande överföringar, den äldsta från 12 april.
Jag fick två överförda från mars, sen tog det slut.
 
Håller med, uruselt hanterat. Gjort några beställningar inte ens fått poängen från i mars. Skickar ett mail till dem, blir ombedd att vänta 30-60 dagar. Sämre service får man ju leta efter.
 

Impendill

Medlem
Vi är några stycken nu som är eniga om problemet.
Hade varit bra att få med några till innan vi postar på deras Facebook-sida
 

TrihXeem

Medlem
Detta verkar ju lovande.
Jag har precis börjat använda EB och har gjort ett par inköp som är registrerade under kommande transaktioner där den första precis gick förbi 8v. Jag har mailat SAS och bett dem kolla på det men jag även har noterat att Dustin Home inte har korrekt belopp!
De har redovisat beloppet utan moms. Samtliga andra transaktioner som ligger och väntar är baserade på hela beloppet. Har någon annan märkt av detta?

Sedan måste jag ifrågasätta hela behovet av att vi som användare ska behöva följa upp detta? SAS har ju all information som behövs för att det ska kunna automatiseras. Om det finns en kommande transaktion som är äldre än 60 dagar så flaggas den och det borde inte vara omöjligt att automatiskt kontakta partnern i fråga.
 

Knucket

Medlem
Har trots flera påstötningar inte fått poängen överförda från kommande överföringar av ett köp hos Apple November 2013.
 

DrKlas

Medlem
Detta verkar ju lovande.
Jag har precis börjat använda EB och har gjort ett par inköp som är registrerade under kommande transaktioner där den första precis gick förbi 8v. Jag har mailat SAS och bett dem kolla på det men jag även har noterat att Dustin Home inte har korrekt belopp!
De har redovisat beloppet utan moms. Samtliga andra transaktioner som ligger och väntar är baserade på hela beloppet. Har någon annan märkt av detta?

Ja och det är korrekt. Det står ganska tydligt (på https://onlineshopping.flysas.com/se/displayMerchant?mid=7038) att för Dustin Home gäller "Earn 26 points for each 100 kr *" och "* Excluding VAT.".
 

TrihXeem

Medlem
Ahh, my bad!
Intressant dock att LensOn i så fall har rapporterat fel för de har rapporterat hela beloppet. Man tackar!

Edit:
Om jag nu får poängen d.v.s.
 

obs

Medlem
Jeg har også nogle point liggende, som nu efter 2 måneder fortsat ikke er blevet overført til Eurobonus-kontoen.

Så jeg er også gerne med-underskriver på en henvendelse til SAS.
 

Resenären

Medlem
Det är väl bara, tyvärr, att konstatera att det inte fungerar med poängintjäningen. Jag har köpt Di och hustrun både från Nelly och ett flertal andra firmor. Men inga poäng!
Hela proceduren med beställning och inte minst poäng måste förenklas, så att det fungerar. :rolleyes:
 

jumbooze

Medlem
Det är väl bara, tyvärr, att konstatera att det inte fungerar med poängintjäningen. Jag har köpt Di och hustrun både från Nelly och ett flertal andra firmor. Men inga poäng! Hela proceduren med beställning och inte minst poäng måste förenklas, så att det fungerar. :rolleyes:
Di funkade väl bra för de flesta, betalade du med kort eller faktura?
 
Toppen