Senaste nytt

SAS får ta sig i kragen med sin Eurobonusshop!

Ursäkta om jag verkar dum men vart ser man dessa kommande poäng? Jag gjorde köp för 1 år sen tillbaka som fortfarande inte kommit in som poäng.

Välj "kommande överföringar" (den står i standard som "överfört till Eurobonus") i dropdownen ovanför transaktionslistan när du har loggat in via "My transactions"
 
Välj "kommande överföringar" (den står i standard som "överfört till Eurobonus") i dropdownen ovanför transaktionslistan när du har loggat in via "My transactions"

Hittat! Det finns ett under överfört från början av november förra året och den finns ingenstans i min poängöversikt på Sas.se sen en kommande från mitten av november förra året.....

Suck....
 

Kimpe

Medlem
Jag har fem stycken köp som ligger som kommande. Den som har legat längst där har legat sen 16/2 detta år. Känns väldigt fel?
 

Flightdoc

Medlem
Har idag skrivit till SAS. Har en "kommande" överföring Outnorth som är drygt tre månader gammal. Ca 1000 poäng.
Tycker SAS online shopping är rätt så bedrövlig i nuläget.
 

Gurkan

Medlem
Har försökt ett antal gånger att handla genom SAS online shopping. Inte sett en enda poäng trots att jag gjorde beställningar och betalningar i mars.
 
Jag kan fortfarande inte hitta "kommande överföringar". Exakt var hittar jag det?
Såg vad Jan Petterson här ovan skrev, men jag ser det ingenstans. Har sökt efter "mina transaktioner" på sas.se utan framgång.
Vad gör jag för fel?

Jag har för övrigt också problem med att få poäng registrerade...
 
Toppen