Sas Event - Sankta Lucia/Christmas Carols, St Paul's Cathedral (13DEC19)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av igelkotten, 31 Oktober 2019.

1. igelkotten

igelkotten Medlem

Jönsson, palmen, Lounge Lizard och 2 andra gillar detta.
  2. Tonton

Tonton Medlem

Attans! Då är man tyvärr i Colombia. Hela veckan innan spenderas i London...

Ni som kan - passa på att gå! Jag tycker detta brukar vara väldigt trevligt :)

igelkotten gillar detta.
  3. igelkotten

igelkotten Medlem

har bara varit på eventet när de varit i den kyrkan i Westminster, blir första St PAUL’S för mig!

4. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bokat! Femte gången för mig...

5. Jönsson

Jönsson Medlem

Land:
    Danmark Danmark
    Skulle precis boka men det är fullsatt. Väntelista finns.

6. jsn

jsn Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För er (oss?) som lyckades boka biljetter, hur ser era bekräftelser ut? Jag har fått följande mail som jag utgår från är en bekräftelse, men inga biljetter kom med mailet och inte heller någon info om var man annars kan hämta upp biljetterna...
    lucia bekräftelse.jpg

7. igelkotten

igelkotten Medlem

Tror inte man får några biljetter. Senast så var man uppskriven på en lista som de har i dörren på eventet.

8. HCas

HCas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hur funkar det om man står på väntelistan - får man gå dit och fråga i dörren eller är det kört om man inte har hört något innan den 13:e?

9. igelkotten

igelkotten Medlem

Troligen kört. Men detta event brukar hållas av SEB mfl, för anställda där, så kan va värt att testa att se om det finns ledig plats när alla väl är inne. Har för mig att de inte tillåter sent insläpp så du kan ha tur ifall du vill chansa.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!