Senaste nytt

SAS event: LEGOLAND Billund, söndag 2016-08-28

Agö

Medlem
Legoland har i vart fall en flott flygplats!

b4ec8ca7feb943d24ffce9f1b62f0502.jpg
 

Malu

Medlem
Skulle aldrig nämnt detta för dottern på 10 år. Nu har jag bokat fyra personer till BLL över helgen och två nätter på hotell. Med inträde till Lalandia så blir detta dyra eventbiljetter... Men kanske roligt... :)
 

NotRyan

Medlem
Skulle aldrig nämnt detta för dottern på 10 år. Nu har jag bokat fyra personer till BLL över helgen och två nätter på hotell. Med inträde till Lalandia så blir detta dyra eventbiljetter... Men kanske roligt... :)
Du är nog dock kungen hemma, så det är väl kanske värt det....
 

Börnen

Medlem
Skulle aldrig nämnt detta för dottern på 10 år. Nu har jag bokat fyra personer till BLL över helgen och två nätter på hotell. Med inträde till Lalandia så blir detta dyra eventbiljetter... Men kanske roligt... :)

Jag skulle försöka förhandla bort Lalandia, alternativt ta med noice cancelling hörlurar. Det blir extremt högljutt i badlandet som är inhyst i en stor plåtlåda.

Hur som, jag åker ner med sonen och kör Legoland lördag och halva söndag. Det nya Ninjagolandet kommer att hålla oss sysselsatta.
Blir en bra milage run för sonen som tillsammans med höstlov i Shanghai säkrar guldkortet för honom
 

FF#1

Medlem
Åker dit med dottern, 8 år på söndag. Flyger in från Amsterdam på morgonen. Hoppas på vettigt väder, det är ostadig prognos för närvarande.
 

Börnen

Medlem
Då räknar jag till att vi blir tre :) Jag och sonen (6 år) landar fredag kväll och kör heldag Legoland lördag och söndag fram till 14 ungefär, sen måste vi påbörja resan hem för att han ska orka skolan på måndag
 
Åker dit med dottern, 8 år på söndag. Flyger in från Amsterdam på morgonen. Hoppas på vettigt väder, det är ostadig prognos för närvarande.
Varför gjorde inte jag så? Flyger hem från Amsterdam med sista flyget på lördagskvällen och flyger ut med första på söndagsmorgonen till Billund. Vet inte riktigt hur jag tänkte där....

Edit: kom på att jag ju måste hem och plocka upp kidsen som ska med. Dags att sova månne...
 
Toppen