SAS Eurobonusshop adventskalender 2019

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mattias Holmén, 12 November 2019.

1. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Förbered er på 24 luckor att bli besvikna på.

Julkalender

2. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Besvikelse är en fin jultradition!

Mr Basic, Brandforce, Big Birger och 10 andra gillar detta.
  3. jumbooze

jumbooze Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Prisvärda bonusresor, håller tummarna.

Diamond-in-the-ruff gillar detta.
  4. mha321

mha321 Medlem

Tyvärr verkar den ju vara från eurobonusshop och inte själva eurobonus. Så det är nog tyvärr klart tveksamt. Men jag skulle inte ha något emot att ha fel där. That is, något blir det säkert men knappat nogot banbrytande.

5. Rickard_O

Rickard_O Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Står ju ändå i texten "Prisvärda bonusresor", med det sagt så lär det ju inte vara några exotiska och roliga slutdestinationer som kommer erbjudas.
    Men prisvärda bonusresor tackar man ju inte nej till om det är något som man ändå planerat in!

6. Remington Steele

Remington Steele Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade stora förhoppningar på denna förra året. Var samma text då vill jag minnas. De "prisvärda bonusresorna" gick till Malmö och Göteborg typ...

7. Onelifetolive

Onelifetolive Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det står att man kommer tjäna eurobonuspoäng på allt i årets kalender. Samtidigt står det att det bland annat kommer finnas prisvärda bonusresor.
    Får inte ihop det.
    Inte tjänar man poäng på (rena) bonusresor?

8. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag tror inte de som läst korrektur för detta projekt har den insikten. Så troligen bara felaktig information.

Berglund och Remington Steele gillar detta.
  9. Magnus Lindskog

Magnus Lindskog Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Blir spännande att se, förra året var de ju verkligen inget spännande. Osäker om de var i kalendern eller annat men var ju dubbla poäng på Rituals vid ett tillfälle i december. Var väl de som gav nån form av glädje o lite extra poäng.

10. fcx

fcx Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min minnesbild är att man kunde öppna alla luckorna redan från dag ett, eller var det året innan?

Berglund gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!