Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Är detta tillgängligt för "alla" eller är det bara om man redan har ett SAS Eurobonus Mastercard? Det står "uppgradera till" osv.
 

aruba1

Medlem
Först höjs upgrade för poäng på flygplatsen, sedan höjs miniminivåer för Plusgrade och nu tjänar man ännu mer poäng med MC och dessutom ännu lättare att nå guld om man dessutom kombinerar med Amex Elite. Känslan som infinner sig att SAS troligen snart justerar sina point charts. Hoppas att jag har fel.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Thornado

Medlem
Varför då? Finns ju inget som hittills visat att man skulle bli det på grund av Amex-Elitepoängen...

Nej, men samtidigt så finns det ju väldigt lite detaljer om lifetime Gold så innan det är lanserat officiellt så går det inte att veta.
När det väl lanseras så är det nog värt att fråga både en och två gånger för att försöka få ett officiellt svar på om det görs någon skillnad på baspoäng via flyg och via kreditkort vad gäller lifetime Gold.
 

Vaniljvodka

Medlem
Varför då? Finns ju inget som hittills visat att man skulle bli det på grund av Amex-Elitepoängen...

Jag kanske mest läst en massa spekulationer men det har väl pratats en hel del om att Lifetime EBG bara kommer erhållas för EBG som flugits in? Well, det återstår väl att se när den efterlängtade infon nu behagar komma från SAS.

Jag tänker i alla fall inte chansa när jag haft EBG i snart fem år i följd enbart genom flygande.
 

Svante

Medlem
Men det hindrar ju inte att ha båda korten och ändå flyga in 45000p.
Men sure, lite oklart är det ju, även om det står att EBG man fått via gåva inte räknas Inget annat undantag än så länge)...
 
Toppen