Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Ricci

Medlem
Frågan är vad tekniskt fel beror på, produkten är inte släppt än eller att SAS har stängt sitt EB-system över helgen pga överföring till en annan plattform eller båda två fallen?
 

Thornado

Medlem
Frågan är vad tekniskt fel beror på, produkten är inte släppt än eller att SAS har stängt sitt EB-system över helgen pga överföring till en annan plattform eller båda två fallen?

Eftersom detta hanteras av SEB så borde de ju inte behöva en direktkoppling till EB-databasen.
Uppenbarligen så klarar ju systemet av att förstå vilken status man har även utan denna koppling då vi ser olika årsavgift beroende på status, men detta kanske bara är baserat på prefixet.
 

Falcon71

Medlem
kan vi spåna lite vad detta fly premium bokningen innebär ? man kan ju knappast få boka hur många biljetter eller ggr man vill ?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Thornado

Medlem
kan vi spåna lite vad detta fly premium bokningen innebär ? man kan ju knappast få boka hur många biljetter eller ggr man vill ?

Ett möjligt alternativ är väl att det kommer att fungera på liknande sätt som Amex-vouchers, dvs efter en viss spend så får man tillgång till FlyPremium, eller så har man tillgång till det ett visst antal gånger per år, eller en kombination. Eller nåt helt annat.
 

pqvst

Medlem
Du kommer att få ett nytt kortnummer

Vad händer om jag ansöker nu? Kommer mitt nuvarande SAS Eurobonus MasterCard sluta fungera? Jag är nämligen utomlands fram till den 4:e juni och behöver ett fungerande kort under tiden (men det hade varit trevligt att få poäng så snart som möjligt).
 

011430121

Medlem
Passar perfekt är snart uppe i 300k i år på mitt AmEx.
Förstår nu varför SAS och Diners/SEB drar ner på det samarbetet.
För kortinnehavaren så bli det flera butiker som accepterar kortet.
 
Toppen