Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

gneken

Medlem
Jag såg bara en diskussion om statuspoäng men nu ser jag mer. Märkligt i så fall.
Ah, ber om ursäkt. Misstog dessa med statuspoängen då det varit så mycket diskussion om dessa.

Om du låg plus i juni borde de ha kommit in. Är poängen nollställda på din SAS MC Profil? Om j, då hade jag väl kontaktat SEB Kort.
 

djmanosv

Medlem
Hej igen, står det som krav som som berättar att man måste använda kortet för att få dessa status poäng varje månad ? Eller om saldo ligger på minus. Eller har jag missat något ? Jag hade flera återbetalningar under dessa månader men varför påverkar det att inte få status poäng ?
 

ekf

Medlem
Hej igen, står det som krav som som berättar att man måste använda kortet för att få dessa status poäng varje månad ? Eller om saldo ligger på minus. Eller har jag missat något ? Jag hade flera återbetalningar under dessa månader men varför påverkar det att inte få status poäng ?
Kolla några inlägg längre upp, så finner du ett svar.
 

Renato

Medlem
Hej! Mitt MC premium har nu genom statuspoängen varje månad gjort att jag blivit EBG. Kommer det komma ett nytt guldbrandat MC-premium kort hem till mig eller behöver man beställa det manuellt? Bagagetaggar vet jag att man behöver beställa manuellt.

Tja, jag har ett sas mc premium, men jag har aldrig hört talats om ett guldbrandat MC-premium? Sen undrar jag vart kan man beställa bagage taggar? Finns det mer saker man kan beställa? Kostar det?
 

Johans00

Medlem
Tja, jag har ett sas mc premium, men jag har aldrig hört talats om ett guldbrandat MC-premium? Sen undrar jag vart kan man beställa bagage taggar? Finns det mer saker man kan beställa? Kostar det?
Du kan beställa bagagetaggar om du är EBG/EBD på SAS hemsida, brukar även följa med två när du får ett nytt kort. Färgen på kortet beror på din Eurobonusnivå, är du EBS får du ett silvrigt, EBG ett guldigt osv.
 

Renato

Medlem
Du kan beställa bagagetaggar om du är EBG/EBD på SAS hemsida, brukar även följa med två när du får ett nytt kort. Färgen på kortet beror på din Eurobonusnivå, är du EBS får du ett silvrigt, EBG ett guldigt osv.

Jaha då är jag med, nä jag är bara silver :( har svårt att uppnå guld då jag bokar nästan aldrig resor med sas, utan satsar på spend istället och siktar mot 2-4-1 voucher. Har glömt ens hur man blir EBG
 
Toppen