SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Dr. Miles, 12 Maj 2017.

  1. A87

    A87 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Vilken mejladress skickades det ut ifrån?
     
  2. zippan

    zippan Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hur ska du bli 'scamad' menar du?
     
  3. igelkotten

    igelkotten Medlem

    Ort:
    London
    Gissar på att frågan var om det var phishing.
     
  4. folo

    folo Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Varning angående SAS MC statuspoäng och coronatider när man kanske har mycket kreditering på kontot pga återbetalda resor. Per automatik får man får inga 1000 statuspoäng om man har ett saldo som är negativt. Självklart ska man ha statuspoängen bara kortet är använt under månaden. Detta är responsen jag fick (och jag fick statuspoängen några dagar senare):

    Hej!

    Då du har haft krediteringar under maj månad fick du ett minusbelopp på bonus. Därför har vi inte fört över några poäng.

    Du ska självklart få 1000 statuspoäng då du använt kortet i maj, Jag ber SAS att manuellt registrera detta.
     
    KED, Jane Insane, Brandforce och 3 andra gillar detta.
  5. Migato

    Migato Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hej! Mitt MC premium har nu genom statuspoängen varje månad gjort att jag blivit EBG. Kommer det komma ett nytt guldbrandat MC-premium kort hem till mig eller behöver man beställa det manuellt? Bagagetaggar vet jag att man behöver beställa manuellt.
     
  6. Berglund

    Berglund Medlem

    Ort:
    ARN
    Land:
    Sverige Sverige
    Ja.

    Nej, de kommer med i kuvertet med ditt nya Mastercard.
     
    Migato gillar detta.
  7. djmanosv

    djmanosv Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Hej jag har SAS MC premium , och gick genom en Excel som man kan ladda ner i SAS sidan som visar alla "Status Points From SAS Mastercard"

    Jag upptäckte att jag saknar status poäng i några månader (April -> Juni) 2020 och november 2019. Hur kan man hantera det ? Jag kontaktade niss support och väntar för svaret men jag undrar varför har det hänt. Finns det någon begränsing av hur man spenderar för att få status poäng ?
     
  8. gneken

    gneken Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Har du använt kortet under dessa månader?
     
  9. djmanosv

    djmanosv Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Japp, finns fakturor och transaktioner.
     
  10. gneken

    gneken Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Då skulle jag kontakta SEB kort för att se varför inte statuspoäng har inkommit.
     

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×