Senaste nytt

SAS EuroBonus World Mastercard Premium ger 1.000 statuspoäng per månad

Berglund

Medlem
Det har aldrig fungerar så.

Redan från början har de 1000 månatliga statuspoängen endast gett just status och det har varit uttalat från dag ett att man inte kan använda dem till något annat. Att du uppfattat det så är olyckligt men tyvärr felaktigt, så har aldrig varit fallet.
 

Majsan

Medlem
Aah tråkigt. Men har det alltid varit så? Jag tror att min totala poängpott har fått 1000 poäng extra varje månad :confused:
 

Magnus8

Medlem
lite utanför ämnet, men är det någon som vet om SEB (de är väl dem som ligger bakom sas mastercard) kräver inkomst i Sverige? Amex gör det inte.
Frågar pga att min lön syns inte i Sverige (men är folkbokförd i SE)
 

Bankiren

Medlem
lite utanför ämnet, men är det någon som vet om SEB (de är väl dem som ligger bakom sas mastercard) kräver inkomst i Sverige? Amex gör det inte.
Frågar pga att min lön syns inte i Sverige (men är folkbokförd i SE)

Jag är också intresserad av att läsa svaret. :D

Jag har en annan fråga på samma tema, kan man skaffa ett SAS MC Premium i Danmark också för att få välkomstpoängen även där?
 

gdaily

Medlem
Kommer lämna tillbaks mitt kort till nästa sommar, har kommit fram till att det inte är värt kostnaden. Amex + SJ Prio blir min kombination.
 
lite utanför ämnet, men är det någon som vet om SEB (de är väl dem som ligger bakom sas mastercard) kräver inkomst i Sverige? Amex gör det inte.
Frågar pga att min lön syns inte i Sverige (men är folkbokförd i SE)
Jag har ingen inkomst i Sverige och det har aldrig varit problem för mig att skaffa något kreditkort i Sverige. Jag brukar dock alltid ringa in innan jag ansöker och fråga vem jag ska skicka lönebesked och arbetsintyg till.
 

Berglund

Medlem
@Magnus8 möjligtvis kommer den automatiserade processen neka i första läget, om du andöker direkt via webbsidan. Men så länge du kan uppvisa stadigvarande inkomst i samtal med någon handläggare så ser jag inga problem med att bli godkänd manuellt.
 
Toppen