Senaste nytt

SAS EuroBonus Pandion - Vad krävs och vilka är förmånerna?

Jacob

Medlem
Att bli hälsad ombord av kabinpersonalen och slippa betala för mat och dryck SAS economy class är väl trevligt, men det som ändå måste vara det viktigaste när man reser så mycket som Pandions gör är att få den hjälp man behöver när det verkligen krisar, men en rejäl mängd flexibilitet och positiv inställning från SAS sida.
 
Dessvärre så är jag säker eftersom jag hade mkt LH flighter i C de sista tre åren, iofs är det 600k över 2 år & jag hade nått det....:-(
 

EBGGOT

Medlem
Jag väntar fortfarande spänt på att Roger skall beskriva " an averge flight as EBP with SK"
Hur är upplevelsen från check in till bagage band när man har det svarta guldet???
 

Roger J

Medlem
Ha ha, mina gamla bilder!
Det som skiljer med årets kit är att bagage-taggen ser likadan ut men har medlemmens namn utskrivet med silverärg. Lite mer personligt, men inte så snyggt utfört tyvärr. Är inte säker på att alla vill ha en bagagetag med sitt namn på utsidan heller.
Året innan fick man en liten iPad med en Pandion-logga på.
Jag lovar att skriva mer i den här tråden snart. Det ryktas också att det kommer en riktig Pandion-artikel här på BC snart :)
 
Jag har kollegor som jag rest med länge och blev själv för 1 vecka sen bumpad till Pandion och kan berätta so far att alla SAS flyg ( har bara hunnit med dom sen jag blev pandion ) har man all mat/fika osv osv gratis som pandion.
Oavsett klass på biljetten.

Jag satt i ekonomi i veckan mellan chp och arn och fick ( samma tråkiga ) flygmat man får i Extra/C klass.

Men jag har dock inte hunnit utforska vad detta kort ger mig i övriga Star gruppen.

Men tycker dock att det nu går inflation på Guldkortet i och med regeln ( 40 enkelresor el 70k poäng ) för guld för dom gånger ( före jag blev pandion ) fick stå på väntelista på Oslo sist var vi väldigt många guld folk som stod och vifta med kortet för att komma med, en flygvärdinna jag känner inom SAS säger att Guld har nu blivit nya silver och Pandion nya Guld nivån.
 
Toppen