Senaste nytt

SAS Eurobonus och Air Baltic - Vad gäller?

Anfield

Medlem
Hur är det när man flyger Air Baltic mellan Riga och Tallinn ? kommer man in på Loungerna med EBD eller har flygplatserna PP lounger ?
Senast jag flög på dessa städer var långt innan jag visste något om status och BC således med Ryanair och Norwegian :)

SAS T&R Arlanda - Riga så inget strul där misstänker jag , T&R Riga - Tallinn med separat biljett på Air Baltic.
 

pswe

Medlem
Hur är det när man flyger Air Baltic mellan Riga och Tallinn ? kommer man in på Loungerna med EBD eller har flygplatserna PP lounger ?
Senast jag flög på dessa städer var långt innan jag visste något om status och BC således med Ryanair och Norwegian :)

SAS T&R Arlanda - Riga så inget strul där misstänker jag , T&R Riga - Tallinn med separat biljett på Air Baltic.

Du har ingen nytta av EBD på Air Baltic.
Från Arlanda kommer du in i loungen när du flyger SAS
Från Riga har SAS slutat erbjuda lounge, dock fungerar fast track fortfarande.
Har för mig att PP fungerar i Riga, vet ej om så är fallet även i Tallinn.
 

Tevyn

Medlem
Tyvärr helt obefintligt samarbete.
Om du tänker loungeperpektiv är det lika illa även på codeshare.
Tråkigt! Tänkte hur det ser ut i Fast-track och lounge med avgång från ARN om man bokar direkt med Air Baltic. Tänkte bränna uppgraderingsvouchers i år nämligen.
 

pswe

Medlem
Tråkigt! Tänkte hur det ser ut i Fast-track och lounge med avgång från ARN om man bokar direkt med Air Baltic. Tänkte bränna uppgraderingsvouchers i år nämligen.
De flyger från terminal 2 på Arlanda. Flyger du business kommer du in i lounge, Fast track är jag osäker på, men sällan problem med kö på T2.
 

Tevyn

Medlem
De flyger från terminal 2 på Arlanda. Flyger du business kommer du in i lounge, Fast track är jag osäker på, men sällan problem med kö på T2.
Tack för förtydligande! Fick snabbt svar från Air Baltic och Fast Track erbjuds endast i Riga, Tallinn och Vilnius. Verkar som att lounge finns på ARN om jag inte missförstod kundtjänst.
 
Toppen