Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

Se bilden, och notera att det är lägre poäng för Business än för Plus.
Vet du om dessa priserna innehåller Diamond-rabatt, liksom de "äkta" bästa tillgång-biljetterna där man justera fördelningen mellan poäng och pengar? Jag får nämligen högre pris (76751 eurobonuspoäng), men har å andra sidan ingen status hos SAS.
 

folo

Medlem
Hur blir det med Diamond i så fall?

  • Tjäna 25 % fler Baspoäng på resor med SAS och Widerøe.
  • Spara 30 % på poängpriset och tjäna nya Baspoäng när du bokar en vanlig biljett för poäng med SAS eller Widerøe.
Ännu bättre deal mao. :)


Vet du om dessa priserna innehåller Diamond-rabatt, liksom de "äkta" bästa tillgång-biljetterna där man justera fördelningen mellan poäng och pengar? Jag får nämligen högre pris (76751 eurobonuspoäng), men har å andra sidan ingen status hos SAS.

Guldrabatt (10%) är det på priserna i den skärmdumpen.
 

MAR

Medlem
En annan fråga, får man inga poäng från Etihad på en resa från Abu Dhabi till Singapore? Utan bara mellan Abu Dhabi och London?
 

MAR

Medlem
Läste det, men verkade så konstigt att inte få poäng på den biten. Men, men. Hade varit kul att få poäng och åka deras svit
 

MAR

Medlem
Hur räknas Las Palmas? Inom Europa eller över kontinentalgräns när man räknar bonuspoängs-intjäning? Rimliga är ju inom Europa, men det blir rätt stor skillnad mot norra Afrika som är närmre i så fall?
 

M.K

Medlem
@MAR LPA räknas tyvärr som Europa. Jag hade hellre sett det motsatta samt en bättre produkt dit då det är på gränsen för vad jag klarar av med eco-konfiguration.

Jag har ibland lyckats få flygstol med TUI premiumprodukt vilket är det behagligaste sättet att komma dit som jag känner till med rätt maskin. Enbart Coop poäng ges dock så har du behov för EB baspoäng fungerar inte detta.
 
Last edited:
Toppen