Senaste nytt

SAS EuroBonus Mileage Run (Baspoäng) tråd

richard87

Medlem
Mileage Run som ger över 2,5 poäng per krona till BRU (Bryssel) större delen av maj och en del andra datum för 2199 SEK. Datum som 11, 12 och 18, 19 funkar alla. Ger 5624 poäng som EBG. Finns ingenting bättre pågående deal som jag sett. Varken PRG, AGP, AMS eller andra kommer i närheten. På grund av frekvens på flyg går det att köra dubbel MR på samma dag om man känner för det. 4398 SEK ger 11 248 poäng.

Bra fynd!

Köp via OTA pressar intjäning till drygt 3PPK.
 

ptotheg

Medlem
Hur mycket tid behöver man i bryssel för att ta sig ur planet och tillbaka genom security till flighten hem? Finns fast track för EBG eller Plus-resenär?
 

JochenS

Medlem
Hur mycket tid behöver man i bryssel för att ta sig ur planet och tillbaka genom security till flighten hem? Finns fast track för EBG eller Plus-resenär?
Varför gå igenom security igen? Det är väl bara att knalla av och vänta i gaten på att boarda. Rekommenderar dock att du åtminstone går bort till butiken med mat och köper med dig några goda belgiska ostar medan de gör maskinen redo.
 

ptotheg

Medlem
Tänkte om det var olika terminaler eller så men det känns ju föga troligt när jag tänker efter! 40min lär m.a.o inte vara ett problem :)
 
Hur mycket tid behöver man i bryssel för att ta sig ur planet och tillbaka genom security till flighten hem? Finns fast track för EBG eller Plus-resenär?

Bryssel är en av de enklaste mileage run flygplatser som finns. På 20 besök har jag haft en enda bussgate och det var under en snöstorm då det var kaos. Man kommer in, går på toa, köper lite choklad och säger adieu!
 

Johan12

Medlem
Funderar på Prag i april och kan åka SAS Plus

GOT-CPH-OSL-PRG
PRG-ARN-CPH-GOT

Tänkte passa på att ta 3 nätter i prag med när man ändå är ute och åker :)

Kalaset går på ca 3500sek och ger 7500 poäng. Behöver troligtvis 3-4000 poäng till men dessa tänkte jag eventuellt att man kan byta till sig via extra poäng.

Är det vettigt sett till poäng/sek?
 
Toppen