Senaste nytt

SAS Eurobonus Milage Run (Segment) tråd

Alexander P

Medlem
Har bokat en MR ner till Visby och ville egentligen boka med vändande kärra men SAS mct tillåter ej. Hur ska jag göra? Det är ju med högst sannolikhet samma maskin som går tillbaka till Stocholm. Vad anser ni?:)
 

JohanGE

Medlem
Försöker få till en MR till NYC i höst, och har förstått att TAP ska vara ett väldigt prisvärt alternativ. Kollar runt i ITA Matrix för bästa pris och hittar nedan (som jag förstått är en relativt vanlig prisklass med TAP i Business över Atlanten). Hur som helst, när jag ska försöka hitta detta pris för att boka resan lyckas jag inte. Är det kostnader som inte är inkluderade i priserna som anges i Matrix? Hur brukar ni göra?

upload_2019-4-24_7-56-14.png
 

palmen

Moderator
Försöker få till en MR till NYC i höst, och har förstått att TAP ska vara ett väldigt prisvärt alternativ. Kollar runt i ITA Matrix för bästa pris och hittar nedan (som jag förstått är en relativt vanlig prisklass med TAP i Business över Atlanten). Hur som helst, när jag ska försöka hitta detta pris för att boka resan lyckas jag inte. Är det kostnader som inte är inkluderade i priserna som anges i Matrix? Hur brukar ni göra?

Visa bifogad bild 89714
Matrix är pris inklusive alla skatter men jag antar att du har priser i DKK och inte SEK då du söker från Köpenhamn
 

JohanGE

Medlem
Matrix är pris inklusive alla skatter men jag antar att du har priser i DKK och inte SEK då du söker från Köpenhamn

Tusan. När jag i vissa sökningar glömt att fylla i den rutan så tar den givetvis samma valuta som avreseorten...o_O

Tack! Hur som helst, när ni hittar en bra resa i Matrix bokar ni då helst direkt på flygbolagets hemsida?
 
Toppen