SAS Eurobonus Mastercard

Diskussion i 'Kreditkort' startad av Avgeek, 1 Juni 2014.

1. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Wow, tack för all den infon!

2. Capa

Capa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan man ringa vanliga sas customer service om man inte har fått Mail och vill registrera sig för kampanjen manuellt? Eller ät det SEB man ska ringa?

3. Berglund

Berglund Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    SEB

4. Capa

Capa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Yes. Har suttit i telefonkö nu 40min and couting...

Noterade att jag inte fått ”månadens plängsaldo”-mailet från sas sedan i mars...

5. alpha

alpha Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Trots att jag hade alla mailprenumerationer aktiverade och trots att jag fick mail om dubbla-poäng-kampanjen i mars så fick jag inget mail om kampanjen denna gång.
    Jag skickade ett kort meddelande om detta via SAS Mastercard appen och fick svar inom ett par dagar att de manuellt hade aktiverat mig för kampanjen i sommar. Om man inte gillar telefonköer kan alltså appen vara ett alternativ.

Jag insåg att jag inte heller fått några mail från SAS på ett tag trots mina prenumerationsinställningar så jag tror man får testa att avanmäla sig från allt och sedan återanmäla sig.

6. Capa

Capa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Exakt samma för mig. Efter månadsmailet i mars upphörde kommunikationen, utan att jag ändrat någonting.. skumt. Kom till slut fram till en dam på SEB som fick en kollega att registrera mig manuellt för kampanjen. Gick inte att få någon bekräftelse på detta så man får förlita sig på SEB att det fungerar i sommar. Får vända mig till sas gällande mailen. Hur löser man detta?

7. Coalcandy

Coalcandy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gällande uteblivna mail kan det vara bra att kolla inställningarna som gäller inte bara på sas mastercard-sidan utan även på sin sas eurobonusprofil, i och med att utskicket görs av SAS. Jag tror det var detta som gjorde att jag inte fick inbjudan förra gången.

8. Big Birger

Big Birger Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är alla poäng man tjänat in det senaste året, både bas och extrapoäng.

Roade mig tidigare med att göra ett prognosverktyg i excel för att se hur man ligger till, just för att jag var nyfiken på samma sak. Nu har jag inte testat det på ett tag, men kan vara kul att testa om du har lust.

9. Tim Karlsson

Tim Karlsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har varken fått mejl om detta eller hittar någon info om erbjudandet. Lite sent ute kanske

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!