Senaste nytt

SAS EuroBonus Julkalender 2013

agehall

Medlem
Det enklaste är väl ändå att bara hålla koll på BC!? Då får man ju både erbjudandet och en analys av om det är bra eller dåligt...
 

figaro

Medlem
Bokade en bil på Hertz nu till nästa vecka, använde AMEX PL rabatten och angav EB nummer samt gick via SASlänken, får se om det blir extrapoäng...
 

perhall

Medlem
Rom är bokat. 01.00 verkar det komma upp, förra året var det 02-03, lite olika. Min fru börjar undra varför jag aldrig går och lägger mig i december...
Per
 

Kricka

Medlem
Försökte boka Hertz via nätet men då uthämtningsstationen (RNB) är stängd på söndagar så går
det inte att boka den vägen utan man måste boka via telefon. Blir intressant att se om extrapoängen
kommer in på SAS !
 

Nemo

Medlem
Det är en del gnäll på vad som döljer sig bakom luckorna i SAS Eurobonus Julkalender. Skulle inte då någon kunna berätta vilka andra flygbolag som har julkalender med lucköppning varje dag? Själv ser jag ett visst nöje i själva överraskningen, måhända som ett barn som ibland mer uppskattar kartongen än innehållet... vad vore väl nöjet med lotterier annars? Det är ju spänningen man vill åt! En eloge till SAS som iallafall gör det bästa de kan med de resurser de har.
 

David

Medlem
Mailen till mig har kommit vid lite olika tid men de senare dagar vid en tid ungefär där jag förväntar mig att de senast skall komma.

1. 09:23
2. 17:25
3. 10:41
4. 04:39
5. 04:34
6. 04:40
7. 04:42

Det bästa känns dock att, som Agehall skrev ovan, att kolla in läget här.
 

vicce

Medlem
Mailen till mig har kommit vid lite olika tid men de senare dagar vid en tid ungefär där jag förväntar mig att de senast skall komma.

1. 09:23
2. 17:25
3. 10:41
4. 04:39
5. 04:34
6. 04:40
7. 04:42

Det bästa känns dock att, som Agehall skrev ovan, att kolla in läget här.

Mina mail har också kommit vid runt 04-05 på morgonen de senaste dagarna. Så även idag.
 

Homer

Medlem
Det är en del gnäll på vad som döljer sig bakom luckorna i SAS Eurobonus Julkalender. Skulle inte då någon kunna berätta vilka andra flygbolag som har julkalender med lucköppning varje dag? Själv ser jag ett visst nöje i själva överraskningen, måhända som ett barn som ibland mer uppskattar kartongen än innehållet... vad vore väl nöjet med lotterier annars? Det är ju spänningen man vill åt! En eloge till SAS som iallafall gör det bästa de kan med de resurser de har.

Finnairin Joulukalenteri - Finnair - Suomi
 
Toppen