Senaste nytt

SAS EuroBonus Julkalender 2013

Thornado

Medlem
Måste man vara anmäld till julkalendern i förväg för att utnyttja erbjudandena i den?

Jag har givetvis redan anmält mig själv, men funderar för min syster och mina föräldrar. De kommer troligtvis inte att utnyttja något erbjudande, så det känns onödigt att de ska få en massa mail under hela december. Å andra sidan så har de lite poäng som inte riktigt räcker till något jättekul i vanliga fall, men som kanske kunde bli något trevligt med ett bra poängerbjudande. Alltså vore det bra om jag kunde bevaka det hela åt dem och bara säga till dem att boka om något passande dyker upp.
 

Stefan62

Medlem
Tidigare år har det gått att nyttja erbjudanden utan att man är anmäld och då har anmälan bara varit ett sätt att få påminnelsemail varje dag.
 

perhall

Medlem
Fick man inte Hertz extrapoäng förra året? I så fall gick jag och surade flera dagar i onödan då jag gjorde två hyrbilsbokningar dagen innan Hertz-luckan öppnades...
Jo. Men jag fick aldrig poängen. Ringde Hertz i UK, mailade och fick bekräftelse på att de kommer + pratade med EBG kundtjänst. Fortfarande inte fått poängen.... så du ska vara glad:)
 
Toppen