Senaste nytt

SAS Eurobonus Julkalender 2013 Lucka 22. Trippla poäng till Aten, Venedig & Split

David

Medlem
Missar förvisso trippelpoängen, men det blev en liten bokning för mig med den 24-25 maj.
24/5:
GOT-ARN: SK152 (1F)
ARN-ATH: SK1833 (2B, enda lediga platsen i plus)
25/5
ATH-CPH: SK778 (6A, bra beläggning!)
CPH-GOT: SK1444 (3A)

Härligt! Jag har ingen plats bokad ombord 1833:an men hoppas att de öppnar upp fler rader nu när du tog den sista. :)
 

TjudöBoy

Medlem
Missar förvisso trippelpoängen, men det blev en liten bokning för mig med den 24-25 maj.

24/5: ARN-ATH: SK1833 (2B, enda lediga platsen i plus)

Va menar du "missar trippelpoängen"? Nog ger väl ATH-CPH 3* poäng eller??? :confused:

P.S. Grattis till stolen, tänkte boka den igår men har dottern med och vill ha henne bredvid! :eek:

Gör nog som @ David och väntar på flera rader i Plus, annars får det bli några väl valda ord till SAS kundtjänst... ;)
 

palmen

Moderator
Va menar du "missar trippelpoängen"? Nog ger väl ATH-CPH 3* poäng eller??? :confused:

P.S. Grattis till stolen, tänkte boka den igår men har dottern med och vill ha henne bredvid! :eek:

Gör nog som @ David och väntar på flera rader i Plus, annars får det bli några väl valda ord till SAS kundtjänst... ;)

Det stod att man var tvungen att boka den 22a om jag kommer ihåg rätt, GOTATH bokade på julafton tror jag. Skulle dock int bli förvånad om även trippelpoäng ramlar in där :)
 

Nemo

Medlem
Det stod att man var tvungen att boka den 22a om jag kommer ihåg rätt, GOTATH bokade på julafton tror jag. Skulle dock int bli förvånad om även trippelpoäng ramlar in där :)
Tror nog att GOTATH får sina poäng (om 5 månader). Erbjudandet gällde ju om man signar upp sig 22dec, inte att man måste boka den dagen. Se bild i mitt inlägg #17 .
 

palmen

Moderator
Tror nog att GOTATH får sina poäng (om 5 månader). Erbjudandet gällde ju om man signar upp sig 22dec, inte att man måste boka den dagen. Se bild i mitt inlägg #17 .

Ja där står det ju att man enbart måste signa upp idag så det blir nog poäng enligt kampanjen får man hoppas :)
 

Nemo

Medlem
Då har jag bokat ARN-ATH-CPH-ARN 24-25/5. Avbokningsbar Plus-biljett. Så får vi hoppas att man får sina poäng så att resan finansierar sig själv. Men det är ju sällskapet som är viktigast :)
 
Last edited:

lillemannen

Medlem
Grymt kul att vi blir så många denna helg. Hoppades bara få något sällskap med mig då jag bokade =D
Vi kan försöka sammanstråla i de olika loungerna CPH och ARN.
 

GOTATH

Medlem
Va menar du "missar trippelpoängen"? Nog ger väl ATH-CPH 3* poäng eller??? :confused:

P.S. Grattis till stolen, tänkte boka den igår men har dottern med och vill ha henne bredvid! :eek:

Gör nog som @ David och väntar på flera rader i Plus, annars får det bli några väl valda ord till SAS kundtjänst... ;)

Det stod att man var tvungen att boka den 22a om jag kommer ihåg rätt, GOTATH bokade på julafton tror jag. Skulle dock int bli förvånad om även trippelpoäng ramlar in där :)

Tror nog att GOTATH får sina poäng (om 5 månader). Erbjudandet gällde ju om man signar upp sig 22dec, inte att man måste boka den dagen. Se bild i mitt inlägg #17 .

Ja har man tur så blir det trippelpoäng även om man bokar senare. Bokade på julafton.

Än så länge har de inte släppt mer platser från ARN så jag är fast på 2B :p
 

011430121

Medlem
Träffade telelina idag på Arlanda och hon berättade om denna resa, jag har missat tråden helt, men är nu bokad ut den 24 maj och hem den 25 maj via CPH bokade platser ATH-CPH 3 C och CPH-ARN 3 D.
Finns inga lediga platser ännu, att boka på ARN-ATH.
Vilket/Vilka hotell gäller?
 
Toppen