Senaste nytt

SAS Eurobonus Julkalender 2013 Lucka 22. Trippla poäng till Aten, Venedig & Split

Bokade en tur i juni, stannar några nätter i Aten, en stad som jag aldrig besökt tidigare. Är det någon som vet om Radisson är värt att bo på eller finns det andra tips? ARN-ATH-CPH-ARN ger 27000 poäng, det är ju inte så illa.
 

GOTATH

Medlem
Sådärja. Ett litet Milage Run bokat den 27 maj :eek: 12500 baspoäng och lite extrapoäng (totalt 32500 poäng?) för 2900kr. Bokningsklass A. Tämligen bra utdelning! Blir minst sagt en konstig känsla att inte lämna flygplatsen i Aten :p
 

gdaily

Medlem
Det skulle krävas sex tur/returresor till Aten, för mig som står på noll, för att få guldkortet. Intressant faktiskt... SAS-poängen värderar jag ju till 10 öre stycket, så det finns definitivt ekonomi i det hela. Jag ska fundera någon timme till, jag tror att jag kommer att avstå, men det var länge sedan jag var så här nära att överväga att byta från Oneworld till Star Alliance.
 

frta02

Medlem
Då var ARN-CPH-VCE-CPH-ARN bokat, 27-29 Maj för 2974 kr/st i PLUS. Kommer att överaska frugan med detta då vi firar bröllopsdag den 28 Maj, perfekt lucka!

Hotellförslag?
 
Split två dagar 27-28 juli = 6000+12000 för att jag endast är EBB - men det sitter fint. En kväll i Split kan väl inte vara fel. Land#53!
 
Toppen