SAS Eurobonus (hemsida + app) ej tillgängligt 16/7 22:00 - 17/7 02:00

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Tonton, 16 Juli 2019.

1. Tonton

Tonton Medlem

Varit inne på SAS hemsida X antal gånger idag, men först nu, strax efter 22:00, fick jag upp detta meddelande på SAS hemsida:

Due to Eurobonus maintenance from Tuesday 16th of July from 22:00 CEST to Wednesday 17th of July 02:00 CEST, the ability to login on both our website and app will be temporarily unavailable. We apologize for any inconvenience this may cause.

Måste varit något akut som gör att de måste stänga ner sidan, då de annars brukar förvarna om det. Någon som har en vild eller kvalificerad gissning om vad det kan handla om?

Jag minns fortfarande när SAS helt plötsligt stängde ner sidan en kväll, och morgonen därpå så var alla poängpriser höjda... Hoppas inte det sker nu :)

pqvst och Canadien gillar detta.
  2. Canadien

Canadien Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Haha, eller så devalverar de bara saldot rakt av. 50% av poängen försvinner p g a "Felräkning i banken"

obs, pqvst och Tonton gillar detta.
  3. pqvst

pqvst Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    "Enhancements" o_O

4. obs

obs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är ju altid nått att de gör det mitt på natten europäisk tid i stället för på dagtid som de brukar göra.

5. Jonas C

Jonas C Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Problem att komma in på EuroBonus både på hemsidan och via Tallinn igår eftermiddag. Gissar att underhållet kan ha berott på det.

6. Jens Nilsson

Jens Nilsson Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, hemsidan kunde inte hämta upp mitt Eurobonus-saldo under eftermiddagen.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!