SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av mry, 7 Juni 2012.

1. Gus

Gus Medlem

Priset! Hallon student kostar 99 kr/månad och A3 195 kr/månad.

2. intuition

intuition Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Som operatör fungerar det bra. Oanvänd surf rullar över oändligt. Bra hastighet på nätet. Hyfsad roaming.
    Jag skulle inte kalla det kundtjänst det de har dock.

Gus och martin.agren gillar detta.
  3. Frisk78

Frisk78 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det verkar inte längre gå att kombinera olika koder sedan att dom bytte system på coop.se
    Jag provade 4-5 koder, alla fungerade t ex. nykund19, matspar200, preglife250 men endast en kod / beställning.

Gus gillar detta.
  4. McFace

McFace Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Noterar att det även går att lägga som dragning på kortet istället för autogiro. Alla bäckar små..

Gus gillar detta.
  5. FFS

FFS Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    preglife250 funkade bra idag. Tack!
    Jag fick fri frakt för att jag handlade för med än 2000kr. Oklart om det alltid är så.

Gus gillar detta.
  6. Gus

Gus Medlem

Jag försöker handla för så nära 800 kr som möjligt, då blir den procentuella rabatten som störst. Jag hade alltså delat upp ditt köp i två delar för att på så sätt kunna använda två rabattkuponger à 200 kr. I och för sig hade du då fått betala 50 kr x 2 i frakt men du hade ändå tjänat 100 kr.

Jag vet inte om det är fler än jag som brukar handla köpklara recept, och då framförallt Lotta Lundgrens suveräna rätter "4 för 80"? Hursomhelst, just nu ligger funktionen "köp varor" nere. Detta är pga en uppdatering av systemet som tar ca 1 vecka, enl. kundtjänst.

7. Emil123

Emil123 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fick mail om detta:

”T.o.m. den 1/9 har du ytterligare en anledning att handla hållbart; då får du 5 poäng extra/kr på varje Änglamarksvara du köper.”

Får se om det blir värt :)

8. Adam Engdahl

Adam Engdahl Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Gjorde precis ett köp på Coop med ett antal Änglamarkvaror men fick inte någon poäng extra. Blir att höra av sig till Coop om man inte fått något i efterhand efter 1/9.

9. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fri frakt vid köp för minst 500 kr, t.o.m. 1/9 2019.

Ange kod: FRIFRAKT35

Olle K, Tonton, Gus och 2 andra gillar detta.
  10. Gus

Gus Medlem

Men man verkar inte kunna kombinera denna kod med en 200-kronors kod?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!