Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

A87

Medlem
Beställde alldeles precis och använde mig av matspar200. Hittade dock ingen kod för fri frakt. Sjpriofrifrakt, nykund19, sommar19 gick inte bra...
 
  • Gilla
Reactions: Gus

intuition

Medlem
Någon som fått coop-poäng för Hallon i juni och juli?
Det brukar ju trilla in omedelbart den 1.e i månaden för löpande abonnemang. Jag har ett par men ser att det är tomt både juni och juli.
 

Gargamel

Medlem
"Med koden VÄLKOMMEN får du också 150 kr rabatt på ditt första köp om du handlar för över 800 kr."

Fick ovan 24/6 men har inte testat själv då jag inte har fått mitt kort ännu :(
 

A87

Medlem
Fick idag min beställning som gjordes häromdagen. Använde som tidigare nämnt matspar200 och fick 200kr rabatt. Vill dock berätta om min irritation när jag fått kvittot och varorna. Allt fördelades i 4 papperskassar (hade egentligen räckt med 2st). Då hade Coop tagit betalt för dessa, det har de aldrig gjort tidigare. Snabbt gick jag in på deras sida för att läsa villkoren, och ja där står det att det tas ut en kostnad för dessa. Trist! Man har ju inget annat val. 10kr i sjön! (á 2,50kr).


Screenshot_20190705-081044.png
 

DanielKif

Medlem
Fick idag min beställning som gjordes häromdagen. Använde som tidigare nämnt matspar200 och fick 200kr rabatt. Vill dock berätta om min irritation när jag fått kvittot och varorna. Allt fördelades i 4 papperskassar (hade egentligen räckt med 2st). Då hade Coop tagit betalt för dessa, det har de aldrig gjort tidigare. Snabbt gick jag in på deras sida för att läsa villkoren, och ja där står det att det tas ut en kostnad för dessa. Trist! Man har ju inget annat val. 10kr i sjön! (á 2,50kr).


Visa bifogad bild 93434
Du får 200:- i rabatt och gnäller för att du får betala 10:- för påsar du får?
Vissa varor blandar de inte i samma påse.
Men visst får man mycket påsar. Har ett superstort lager av coop pappkassar hemma.
 
Toppen