Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Capa

Medlem
Dom som packar dessa kassar snålar ju inte direkt på antalet. Vissa gånger har jag fått 4-5 saker/kasse, många påsar blir det då. Personligen kan jag nog få ner allt i 2-3, men förstår att dom inte ska väga så mycket.

Anyway för att svara på din fundering. Jag har några gånger skickat med dom vid nästa leverans och använt mig av miljö-kortet. Finns ingen som argumenterar emot det 2019. ;)

Precis, därav kassberget :)

Bra idé att skicka med dem tillbaka. Frågan är väl mest om de åker i sopen eller om de faktiskt återanvänds. Om kassarna återanvänds är det ju bra för Coop, då kan de fortsätta att packa glest och ta hutlöst betalt för samma kasse flera gånger om.. :)
 

DanielKif

Medlem
OT: Jag börjar, trots ihärdigt vikande, att få ett smärre berg med Coop-pappkassar hemma :). Någon som hittat något smart användningsområde för dessa? Pås-recycling eller så? Känns ju dumt att bara slänga dem i pappersinsamlingen..

Ytterligare ett i raden av lyxproblem i Eurobonusdjungeln..
Samma här
 

Jönsson

Medlem
Precis, därav kassberget :)

Bra idé att skicka med dem tillbaka. Frågan är väl mest om de åker i sopen eller om de faktiskt återanvänds. Om kassarna återanvänds är det ju bra för Coop, då kan de fortsätta att packa glest och ta hutlöst betalt för samma kasse flera gånger om.. :)
Gissar att de inte får återanvända kassarna då de används till livsmedel.
 

jumbooze

Medlem
Dom som packar dessa kassar snålar ju inte direkt på antalet. Vissa gånger har jag fått 4-5 saker/kasse, många påsar blir det då. Personligen kan jag nog få ner allt i 2-3, men förstår att dom inte ska väga så mycket.

Anyway för att svara på din fundering. Jag har några gånger skickat med dom vid nästa leverans och använt mig av miljö-kortet. Finns ingen som argumenterar emot det 2019. ;)
Tänkte precis på detta själv när jag såg mitt berg av papperskassar, jag tror de separerar efter varutyp, fryst i en, grönt och frukt i en osv.
en lagerlogistik anledning kanske.
 

JIvars

Ny medlem
RIKSBYGGEN ger 150kr i rabatt vid köp för minst 800kr.

Från ett mail idag 2019-05-29
"Alla Riksbyggens kunder får 150 kr rabatt om man handlar för minst 800 kr på Coop.se, ange rabattkod RIKSBYGGEN. Rabattkoden är giltig i en månad."
 

Laudrup

Ny medlem
Var det längesedan Coop körde en växlingskampanj för cooppoäng till EBB? Eller är det mer vanligt att det mailas ut växlingserbjudande till medlemmar som har ett visst antal cooppoäng på sitt konto?
 

Frisk78

Medlem
Var det längesedan Coop körde en växlingskampanj för cooppoäng till EBB? Eller är det mer vanligt att det mailas ut växlingserbjudande till medlemmar som har ett visst antal cooppoäng på sitt konto?
Jag har frågat kundtjänst två gånger sedan januari om det är någon kampanj på gång, men icke. Så jag växlade in 90% av mina Coop-poäng för någon vecka sedan till Eurobonuspoäng.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Gus

Medlem
rabble175 ger 175 kr rabatt. Dock hittar jag ingen som ger fri frakt?
rabble175 har varit uppe tidigare ser jag, den fungerar i alla fall fortfarande :). Såg att en tidigare medlem skrivit om FRIFRAKT22 för fri frakt, de gick utmärkt att kombinera! :) Tack igen alla! :)
 
Toppen