Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Gus

Medlem
Funkade bara en gång för mig trots köp över 800 kr båda gångerna. Tog REKV21 istället som gav 200 kr rabatt, trevligt det också.
Jag körde samma strategi som du! Helgen är räddad som vanligt, tack BC samt Coop! :)

20190518_190850.jpg
 

Capa

Medlem
Är det någon som har använt WB200Q219 eller någon annan av dessa koder mer än en gång och fått det att fungera? För mig fungerar varje kod bara en gång. Kanske är så systemet är upplagt..
 

Capa

Medlem
OT: Jag börjar, trots ihärdigt vikande, att få ett smärre berg med Coop-pappkassar hemma :). Någon som hittat något smart användningsområde för dessa? Pås-recycling eller så? Känns ju dumt att bara slänga dem i pappersinsamlingen..

Ytterligare ett i raden av lyxproblem i Eurobonusdjungeln..
 

Frisk78

Medlem
OT: Jag börjar, trots ihärdigt vikande, att få ett smärre berg med Coop-pappkassar hemma :). Någon som hittat något smart användningsområde för dessa? Pås-recycling eller så? Känns ju dumt att bara slänga dem i pappersinsamlingen..

Ytterligare ett i raden av lyxproblem i Eurobonusdjungeln..

Om du någon gång handlar i fysisk butik kan du ta med dom dit och använda som bärkassar till dina varor.
 
OT: Jag börjar, trots ihärdigt vikande, att få ett smärre berg med Coop-pappkassar hemma :). Någon som hittat något smart användningsområde för dessa? Pås-recycling eller så? Känns ju dumt att bara slänga dem i pappersinsamlingen..

Ytterligare ett i raden av lyxproblem i Eurobonusdjungeln..
Dom som packar dessa kassar snålar ju inte direkt på antalet. Vissa gånger har jag fått 4-5 saker/kasse, många påsar blir det då. Personligen kan jag nog få ner allt i 2-3, men förstår att dom inte ska väga så mycket.

Anyway för att svara på din fundering. Jag har några gånger skickat med dom vid nästa leverans och använt mig av miljö-kortet. Finns ingen som argumenterar emot det 2019. ;)
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen