SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av mry, 7 Juni 2012.

1. Frisk78

Frisk78 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du måste handla för mer än 800 kr, men det kanske du gjorde?

2. Brogren

Brogren Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Japp, det gjorde jag. Ettorna och nollorna gick inte i ordning helt enkelt. Bättre lycka nästa vecka.

3. Gus

Gus Medlem

Tack! Båda koderna fungerade! :) Det blir premiär med pizzasten på grillen. Ska ha italiensk afton med våra vänner som vi ska åka till Italien med i sommar! :cool:

Frisk78 gillar detta.
  4. Capa

Capa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    preglife250 ger 250:- rabatt :)

FFS, Adba, Frisk78 och 4 andra gillar detta.
  5. Gus

Gus Medlem

Handla för minimum 800 kr som vanligt?

6. Gus

Gus Medlem

Citerar mig själv. Ja minst 800 kr. Gjorde en beställning nu, alltid skönt att köpa på sig tvättmedel, diskmedel och tonics! :) Tack @Capa för tipset! Jag är så irriterad på min Ica pga höga priser så jag kombinerar coop.se med delitea! :)

Capa gillar detta.
  7. Capa

Capa Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sorry lite sen på bollen här. Mina beställningar tenderar att ligga över 800 oftast så vet ej men bra att du bekräftade. Försöker dela med mig så fort jag hittar nya koder, hjälper gärna till. Oslagbar deal detta med Coop. Noterade dock igår att Coop inte längre finns med på Refunder eller är det bara jag som inte hittar den?

Gus gillar detta.
  8. A87

A87 Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Samma här! Coop stuvsta och coop Huddinge! Tack snälla för koden! Preglife 250kr billigare vart det!

Capa gillar detta.
  9. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Koden REKV21 ger 200 kronors rabatt på köp över 800 kronor fram till den 26:e maj.

Frisk78, Gus, stroboslovsk och 2 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!