Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

intuition

Medlem
Loggade in på mitt coop och det stod 0 poäng...
Eftersom det inte fanns några uttag plust att jag har ett ganska säkert lösenord så misstänkte jag "tekniskt fel" men lite svettig blir man. Jag ringde in och fick bekräftat att det var "tekniskt fel" och att de jobbade på det.
 

NTA

Medlem
Loggade in på mitt coop och det stod 0 poäng...
Eftersom det inte fanns några uttag plust att jag har ett ganska säkert lösenord så misstänkte jag "tekniskt fel" men lite svettig blir man. Jag ringde in och fick bekräftat att det var "tekniskt fel" och att de jobbade på det.
Är väl ett nytt bonussystem? Reste med en trevlig herre i veckan till SIN som höll på med det nya bonussystemet för Coop.
 

intuition

Medlem
Nja, det är olika för olika personer. Mitt saldo är fortfarande noll.
Man nästan hörde hur många som ringt om det, kundtjänst-medarbetaren svarade nästan som en maskin "pga tekniskt fel kan vissa poäng saknas eller kontot helt visa noll men alla poäng är där och de undersöker felet nu"
 
Nytt samarbete som förenklar din vardag!
Nu får du som är medlem i SJ Prio exklusiva rabatter när du handlar mat på coop.se: 200 kr rabatt på ditt första köp* och fri frakt till sista mars. Res hållbart med tåg – och passa på att handla mat online hos Sveriges grönaste matkedja.

200 kr rabatt på första köpet. *Gäller vid köp över 600 kr – KOD: SJPRIO200
Fri frakt hela mars - KOD: SJPRIOFRIFRAKT (måste anges vid varje order)
Tack för den - skönt att få dra ner på kostnaderna efter en semester med höga matkostnader :)

e2b6810ca68b227a1a6accfe6555ce01.jpg


Edit: man behöver inte vara medlem i SJ Prio för att använda koden.
 

Bergsune

Medlem
Jag är alltid inloggad på mitt coopkonto vid beställning. Men förmodligen går det ändå. Coop IT är ungefär lika bra som SAS, om man använt koden så byter man kod till nästa beställning så kan man veckan efter byta till samma kod igen även fast det står en gång per kund. Sas200 eller SJPRIO200 är alltid värt att testa, de funkar med jämna mellan rum.
 
Toppen