Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Olle K

Medlem
Jag hopps verkligen att samarbetet med Sas Eurobonus kommer att kvarstå! Annars måste jag handla på något annat ställe...
Coop har ju fått mycket skit i sociala medier då dom vill verka "gröna" och har samarbete med Sas, en del tycker inte att Coop ska uppmuntra till flygresor.
Jag gjorde precis en undersökning från Coop medlemspanel. Den handlade om ens åsikter om deras resepartners och hur hållbara de var. Fokuset på undersökningen handlade om vad man tyckte om Coop eventuellt skulle börja samarbeta med SJ och avsluta samarbetet med Eurobonus. Jag var negativ då jag växlar alla mina Coop poäng till Eurobonus.
Coop funderar nog hur de ska göra, men vi får hoppas på fortsatt samarbete. Vissa kunder kanske skulle sluta handla på Coop pga samarbetet med SAS och andra sluta handla på Coop pga att de avslutar samarbetet med SAS...Men för mycket Coop poäng ska man nog inte ha liggandes som man vill växla över till Eurobonus, för någon framförhållning för informationen om ett eventuellt avslut kan man nog inte räkna med.
 
Numera ska det gå att säga upp kort genom mail när man är inloggad med BankID.
 

Attachments

  • 7A8C4CE1-838B-40D7-9F90-DACA7DFA8EC5.jpeg
    7A8C4CE1-838B-40D7-9F90-DACA7DFA8EC5.jpeg
    62,5 KB · Visningar: 381

kander

Medlem
Även i februari utfodrades en mindre armé ;)

1728bdee6bb2e783a7eea4f30c364fbd.jpg
Hehe snyggt jobbat igen! :)

Fortsätter du i denna takten så blir det väl en 35-40k eurobonus poäng i år från Coop, inte illa!

Missade att nyttja poängtrappan i februari pga jobbkaos så det blev inte ens i närheten.:( Har även matkasse varje vecka men det blir inte mycket poäng av det tyvärr efter man nyttjat engångserbjudandet från varenda leverantör. Får väl bli mindre lata helt enkelt och köra all-in på Coop istället!;)
 
Toppen