SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av mry, 7 Juni 2012.

1. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Lite min poäng. Allt som påverkar miljön ser ju inte vi som konsumenter när vi handlar. Därmed lämnar jag över miljötänket till kedjan jag handlar på då de är bättre än mig på detta och får hoppas på att det överlag ger mindre påverkan på miljö att kedjan i sig har bra miljöpolicy.

2. SK4628

SK4628 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har handlat från Coop.se i ett halvår, fick plötsligt det här erbjudandet!
    ”Nyhet! Handla med hemleverans på coop.se. Få 200 kr prova-på-rabatt vid köp för 800 kr. Max 4 köp hela mars. Ange kod: HEM200.”

LAU23, marbe166, t90tho och 17 andra gillar detta.
  3. FilipJ

FilipJ Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Måste tipsa om att Coop onlineshopping som ger 5 poäng/kr på careofcarl. Mycket bättre än SAS egna portal alltså.

Tonton och Gus gillar detta.
  4. ramo

ramo Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte om ni redan har fått den:
    Just nu får du som medlem 150 kr rabatt på ditt första köp när du handlar för minst 800 kr på coop.se. Erbjudandet gäller t.o.m. 13/3 så passa på att fylla förråden. Ange kod: NYKUND10TYV

Qraze, Adba, H4ipM8adRg9nvkRu och 7 andra gillar detta.
  5. pswe

pswe Medlem

Tackar! Sparade en slant åt mig nu precis.

SK4628 gillar detta.
  6. Enjoy!
    Just nu får du som medlem 150 kr rabatt på ditt första köp när du handlar för minst 800 kr på coop.se. Erbjudandet gäller t.o.m. 20/3 så passa på att fylla förråden. Ange kod: NYKUND11ZER

Gus, Olle K, Nikje och 1 annan gillar detta.
  7. Chrillchen

Chrillchen Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    100kr rabatt på coop.se med koden ”BOOST100P2W” vid köp över 800kr. Gäller 5 gånger per kund till den 31/3.

matado, donski, Olle K och 2 andra gillar detta.
  8. Anton Clausén

Anton Clausén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Vet inte om detta erbjudande varit uppe förut men om inte annat kommer en påminnelse om att man nu får 15k-Coop poäng vid tecknande av årsabonnemang hos Disney+ via COOP-portalen. Man får 12 månader till priset av 10 månader = 15% rabatt. Disney+ | Coop

Kevinator gillar detta.
  9. MrRy

MrRy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tecknade Disney+ genom Coop i början av januari, fick ett bekräftelsemail ganska omgående, men ännu inga poäng.
    Står att det kan ta upp till 60 dagar men det har redan passerat. Får väl ha lite is i magen ett tag till

10. MrRy

MrRy Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade inte is i magen utan drog iväg ett mail till kundtjänst igår. Idag kom svar att de kommer fixa det manuellt och nu när jag kollade var poängen inne.

Dawes gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!