SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av mry, 7 Juni 2012.

1. Olle K

Olle K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    I mailutskick från Coop.

Passa på! Du får dubbla poäng på lördag och söndag
    Vi rundar av Superveckan med att ge dig som är medlem dubbla poäng hela helgen, välkommen in till din Coop-butik!

Dubbla poäng gäller 4-5/9 på poänggrundande varor. Handlar du via coop.se gäller erbjudandet vid leverans/hämtning under helgen.

Frisk78, Jane Insane och Qraze gillar detta.
  2. Just nu får du som medlem 150 kr rabatt på ditt första köp när du handlar för minst 800 kr på coop.se. Erbjudandet gäller t.o.m. 12/9 så passa på att fylla förråden. Ange kod: NYKUND36VAT

enjoy
    ubbe

Adba, Nikje, Combo och 2 andra gillar detta.
  3. Tamas

Tamas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Stort tack för detta!

4. Adam Engdahl

Adam Engdahl Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Någon som har fått sina dubbla poäng från helgen?

5. intuition

intuition Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja, fick det direkt.
    Utförandet var lite annorlunda. De hade "manipulerat" bonustrappan så att den var 1-2-4-6-8-10 poäng på resp nivå.

Om man går in på sina transaktioner i dag är trappan återställd och det står typ "du har nått 2p/kr" men om du kontrollräknar transaktionen ser du att du fått 4p/kr, tex

Frisk78, Adam Engdahl, wArpN_ och 2 andra gillar detta.
  6. jonny ljung

jonny ljung Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja trappan var riktigt nice i helgen. Synd bara att de inte körde en sådan kampanj i slutet på månaden istället.. ;) det är ju ofta sista veckan på månaden 50% av poängen normalt rasslar in.

Bifogade filer:

7. marbe166

marbe166 Medlem

Funkade inte ikväll.

pswe gillar detta.
  8. MLG55

MLG55 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jaha...då har det precis gått ett år sedan jag blev medlem i coop.
    Hade jag inte hittat detta forum så hade jag fortfarande handlat på vår lokala ICA butik och Willys som ligger 5 minuter bort från mitt hem. Jag var lite tveksam till att genomföra det här då min närmaste coop är en bra bit bort från oss.

Men eftersom jag blivit totalt knäpp och trånar efter varenda EuroBonus-poäng jag kan införskaffa så var jag tvungen att testa och ge det en chans. Då vi för närvarande är en familj på 4 vuxna så var det förvånansvärt lätt att kumma upp i den högsta poängtrappan och genast blev det då många fina coop-poäng.
    Sen får man inte glömma dessa fantastiska rabattkoder som man kan utnyttja då vi en gång i veckan handlar online.
    Tyvärr har jag ännu inte fått någon som jag kan dela med mig till er, men det kanske kommer.

Idag gick jag in och kollade hur många poäng jag växlat in till EuroBonus-poäng och blev riktigt förvånad :rolleyes:
    Har på 1 år växlat till mig hela 49300 Eurobonuspoäng :D och då har jag tyvärr även varit lite otrogen och handlat lite småsaker på både ICA och Willys :confused:

Tack! BC

GOTBound, Tolle, Adam Engdahl och 19 andra gillar detta.
  9. flatwhite

flatwhite Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Den funkade för mig igår runt kl. 23.00. Som avhandlas tidigare kan det vara problem om man beställer för 801 kr inkl. viktreservering osv. Lägg till en burk Kalix löjrom och testa igen om du är på gränsen så ska det nog funka. Min nota igår kväll slutade en bit under 800 kr efter alla rabatter.

Carl-Gustaf Jönsson gillar detta.
  10. Gus

Gus Medlem

Har 3000 eurobonuspoäng som går ut sista september. Försöker växla dem till Coop-poäng men får felmeddelandet "OTP message not sent." Någon som vet vad det beror på?

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!