Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

flatwhite

Medlem
Om inget annat funkar finns NORRPLOCK för fri plockavgift (49 kr rabatt). Gäller i norra delen av Sverige gissar jag. Att använda max 5 gånger per konto t.o.m. 31 maj.
 

rsimon

Medlem
Får se om dubbeldippen på poäng och Refunder går igenom när jag beställt blombud på Int*rflora i dag med anledning av en födelsedag:
Coop samarbetspartner: 5 poäng per krona
Refunder 5% Cashback

Därutöver:
Interflorapoäng
Amex vanliga poäng
Rabattkoden nordea21 gav 15% rabatt
 

MLG55

Medlem
Var precis på Coop och handlade. Man måste ju passa på nu när man är uppe i 5 p per krona :rolleyes:

Hade med mig lite flaskor och burkar som jag pantade. Handlade varor för 600 kr och hade pant på 100 kr.
Kollade igenom kvittot och döm om min förvåning så fick jag endast poäng för 500 kr??
Som det är nu så blåser Coop mig på 500 poäng då jag löste in pantkvittot i min betalning, då den 100-lappen hade gett 500 poäng.
Någon annan som har råkat ut för samma problem?
Pratade med personalen i butiken och de skulle ta upp det med sin chef. För det här är inte ok!

Innan det här är löst så får jag plocka ut panten i kontanter istället för att man inte ska förlora ännu mera poäng.:(

Snacka om att man är riktigt fast i detta poängträsk då man blir sur för en sådan här sak :D:D:D:D:D
 

rsimon

Medlem
Mm, förjävligt! Samma på ICA med bonus. Ett trick är även att ta t ex trisslotter för pant. Du får inte bonus för dem, men panten räknas inte av iaf!
 
Toppen