Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Flyer722

Medlem
Tidigare kampanjkod om 200kr verkar fortfarande gälla.

För att du ska känna dig extra välkommen får du 200 kr rabatt om du handlar för 800 kr senast den 31/1. Vi har ett stort utbud av varor, perfekt till bak och desserter. Härliga recept hittar du på c**p.se

Ange kod: VALNAHKI i kassan när du checkar ut.

Varmt välkommen med din beställning!
Nya eller befintliga kunder?
 
Nya eller befintliga kunder?
Stod inget om ny kund eller första köp, så förutsätter att det även gäller befintliga (jfr mitt tidigare inlägg det det ordagrant angavs ”nykund” i koden samt ”ditt första köp” i brödtexten). Jag är dessutom inte längre ny kund så vore ett märkligt utskick (men man vet ju aldrig...).
 

Tolle

Medlem
Bara jag som har problem med senaste 2-3 koderna i tråden? Ingen av dem ger någon rabatt när jag lägger in dem, jag är dock ingen ny kund men de flesta koderna har fungerat fint hittills:)
 

Berglund

Medlem
Lite dumt att den inte ger feedback att man inte nått upp till beloppet.
Eller så lär man sig räkna?

Väldigt få handelssystem räknar och berättar för dig att ”du kan kvalificera för ett lägre pris om du bara gör såhär...”. Bevisligen har systemet ingen aning om vilka koder du har tillgång till eller vill använda, utan det görs bara en grundkoll, kvalificerar du/koden - ja/nej.
 
Eller så lär man sig räkna?

Väldigt få handelssystem räknar och berättar för dig att ”du kan kvalificera för ett lägre pris om du bara gör såhär...”. Bevisligen har systemet ingen aning om vilka koder du har tillgång till eller vill använda, utan det görs bara en grundkoll, kvalificerar du/koden - ja/nej.
Nu är det väl inte helt ovanligt att man får just en sån varning om man inte uppfyller kriterierna för rabattkoden (till exempel för låg summa för att koden ska gälla).
 
Toppen