Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Davvelavve

Medlem
När jag ändrade min beställning blev kampanjkoden "använd" men skrev till support så drog dom av beloppet sen.

Men känns lite lurigt när de är koder för "nya" som egentligen inte skall fungera...
 

Roseleaf

Medlem
Kan även påminna er ifall ni väljer "köpklara recept" och inte är uppmärksamma på priset över huvudtaget under hela shoppingen kan man få en chock. Har vid flera gånger senaste månaderna beställt ett recept där 1 vara lagts till 20-100 gånger. Var ytterst nära att beställa 100 krukor färsk basilika t.ex.

Även vi en extremt stor handling, missade jag att 75 påsar parmesanost slank ner från ett recept.
Hann se det någon timme innan avhämtning :)
 

samet

Medlem
Känner samma men har lagt om strategin då jag inte vill vaska nån rabattkod, så köper nästan bara stapelvaror online. Pasta, ris, konserver, kattsand, tonic, kaffe, snacks mm mm. Är riktigt skönt att sen bara kunna gå in och handla kött, grönsaker och det man är sugen på.

Har samma princip. Varor som är av identisk sort och väl förpackade köps online.

Grönskar, frukt, kött osv... köper jag i butiken. Då slipper man mjuk gurka, gröna bananer och ändbitarna.

Har därtill börjat kryssa ur "Ersätt med likvärdig" rutan, då jag hellre är utan än att få något alternativ jag egentligen inte vill ha. Det i sin tur brukar generera positivt utslag på rabattprocenten på hela köpet.
 

bachelor

Medlem
Har samma princip. Varor som är av identisk sort och väl förpackade köps online.

Grönskar, frukt, kött osv... köper jag i butiken. Då slipper man mjuk gurka, gröna bananer och ändbitarna.

Har därtill börjat kryssa ur "Ersätt med likvärdig" rutan, då jag hellre är utan än att få något alternativ jag egentligen inte vill ha. Det i sin tur brukar generera positivt utslag på rabattprocenten på hela köpet.

Min butik hade picanha online under några månader men den fanns aldrig fysiskt i butiken. När jag väl förstod det så kom den med på varenda beställning framöver. Visst hade jag blivit glad att få den, men lika glad över att inte få den och se rabattprocenten öka.
 

McFace

Medlem
Min butik hade picanha online under några månader men den fanns aldrig fysiskt i butiken. När jag väl förstod det så kom den med på varenda beställning framöver. Visst hade jag blivit glad att få den, men lika glad över att inte få den och se rabattprocenten öka.

Härlig fuling! Jag har fått lite sura miner när jag förklarat den här typen av upplägg men om du frågar mig är det leverantörens ansvar att rätta sitt rabattsystem efter verkligheten. Vi gör dem en stor tjänst som stresstestar systemen.
 
Toppen