SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av mry, 7 Juni 2012.

1. Davvelavve

Davvelavve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    När jag ändrade min beställning blev kampanjkoden "använd" men skrev till support så drog dom av beloppet sen.

Men känns lite lurigt när de är koder för "nya" som egentligen inte skall fungera...

2. Roseleaf

Roseleaf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kan även påminna er ifall ni väljer "köpklara recept" och inte är uppmärksamma på priset över huvudtaget under hela shoppingen kan man få en chock. Har vid flera gånger senaste månaderna beställt ett recept där 1 vara lagts till 20-100 gånger. Var ytterst nära att beställa 100 krukor färsk basilika t.ex.

Även vi en extremt stor handling, missade jag att 75 påsar parmesanost slank ner från ett recept.
    Hann se det någon timme innan avhämtning :)

Karlssonskan och Tonton gillar detta.
  3. McFace

McFace Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Bra att du uppmärksammar kundtjänsten på det.

Tolle, igelkotten, Mattias Holmén och 2 andra gillar detta.
  4. Davvelavve

Davvelavve Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hade de brytt sig så hade dom nog gjort något åt det för längesedan...

5. Jag tror du överskattar de flesta företags IT/kampanj kompetens :)

McFace, Tolle, igelkotten och 4 andra gillar detta.
  6. Highbury

Highbury Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För er som är intresserad av friluftskläder/utrustning så fick jag ett Mail idag att coop och outdoorexperten inleder samarbete 3 poäng/kr om man handlar via coop.se partnersida

ekf och Frisk78 gillar detta.
  7. samet

samet Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har samma princip. Varor som är av identisk sort och väl förpackade köps online.

Grönskar, frukt, kött osv... köper jag i butiken. Då slipper man mjuk gurka, gröna bananer och ändbitarna.

Har därtill börjat kryssa ur "Ersätt med likvärdig" rutan, då jag hellre är utan än att få något alternativ jag egentligen inte vill ha. Det i sin tur brukar generera positivt utslag på rabattprocenten på hela köpet.

8. bachelor

bachelor Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Min butik hade picanha online under några månader men den fanns aldrig fysiskt i butiken. När jag väl förstod det så kom den med på varenda beställning framöver. Visst hade jag blivit glad att få den, men lika glad över att inte få den och se rabattprocenten öka.

samet, McFace, Morgan och 1 annan gillar detta.
  9. McFace

McFace Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Härlig fuling! Jag har fått lite sura miner när jag förklarat den här typen av upplägg men om du frågar mig är det leverantörens ansvar att rätta sitt rabattsystem efter verkligheten. Vi gör dem en stor tjänst som stresstestar systemen.

10. Olle K

Olle K Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ny Coop kampanj idag med 20 % bättre växelkurs till Eurobonus som gäller till 24 januari.

samet, M.K, Mattias Holmén och 16 andra gillar detta.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!