Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

samet

Medlem
VÄLH19 funkade över förväntan... :)

20200515_100323.jpg
 
Gissar att det inte bara är jag som varit med om missade registreringar av köp? Coop har alltså inte loggat mitt köp och därmed inte gett poäng. Jag har säkert missat massor men ett köp på 3000kr är lite av en dealbreaker. Turligt hade jag inte kastat kvittot och kunde se att medlemskapet var reggat på själva kvittot. Det magiska är att min totalpoäng på kvittot var ca 60000 mer än när jag loggar in och kollar. Fel på kvittot el fel som inloggade? Vi får ser vad detta slutar...

Nån annan som märkt av detta?

Pratat med support, mejlat kvittobild och väntar på svar.
 

Sir Lemon

Medlem
Gissar att det inte bara är jag som varit med om missade registreringar av köp? Coop har alltså inte loggat mitt köp och därmed inte gett poäng. Jag har säkert missat massor men ett köp på 3000kr är lite av en dealbreaker. Turligt hade jag inte kastat kvittot och kunde se att medlemskapet var reggat på själva kvittot. Det magiska är att min totalpoäng på kvittot var ca 60000 mer än när jag loggar in och kollar. Fel på kvittot el fel som inloggade? Vi får ser vad detta slutar...

Pratat med support, mejlat kvittobild och väntar på svar.
Det går var synnerligen intressant och skrämmande. Ser fram emot att följa hur det löser sig.
 

McFace

Medlem
Gissar att det inte bara är jag som varit med om missade registreringar av köp? Coop har alltså inte loggat mitt köp och därmed inte gett poäng. Jag har säkert missat massor men ett köp på 3000kr är lite av en dealbreaker. Turligt hade jag inte kastat kvittot och kunde se att medlemskapet var reggat på själva kvittot. Det magiska är att min totalpoäng på kvittot var ca 60000 mer än när jag loggar in och kollar. Fel på kvittot el fel som inloggade? Vi får ser vad detta slutar...

Nån annan som märkt av detta?

Pratat med support, mejlat kvittobild och väntar på svar.

Ständigt.

Aldrig på en fysisk butik, men med viss frekvens på onlinebutiken har jag varit tvungen att efterlysa poäng. Möjligt att de bara är väldigt sega ibland.

Igår fick jag en leverans som fortfarande inte är registrerad.
 
Ständigt.

Aldrig på en fysisk butik, men med viss frekvens på onlinebutiken har jag varit tvungen att efterlysa poäng. Möjligt att de bara är väldigt sega ibland.

Igår fick jag en leverans som fortfarande inte är registrerad.

noterbar är att både jag och min fru fått inreggat poäng ett flertal gånger under maj efter det missade tillfället. Det kommer ofta (alltid?) in samma dag som köp. Missade reggköpet ägde rum för 10 dagar sedan.
 

jumbooze

Medlem
200 kr rabatt när du beställer varor för minst 800 kr. Ange kod: WINH23 Erbjudandet gäller t.o.m. 14/6.
Gäller när man hämtar i butik.
Försöker att använda denna, det står bara Kampanjkod winh23 och ett - ute i kolumnen, inga pengar dras av på beloppet? Är det någon som har samma problem?
 
Toppen