Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Gus

Medlem
Nu finns det inga tider förrän måndag 23 mars om man vill ha leverans till centrala Stockholm, galet! :rolleyes:
 

CMH

Medlem
Nu i corona-tider är det ett ypperligt tillfälle att göra en god gärning för nära, kära, grannar och personer i riskgruppen.

Varför inte sätta upp en lapp i entrén och erbjuda sig att handla åt andra som inte vill/vågar ta sig ut på stan? Inte nog med att det är en god gärning så får man både spend mot sin voucher och en hel del Coop-poäng :)
 

Nikje

Medlem
Blev nyfiken på hur det såg ut med möjliga leveranstider eftersom det krävs upp till 1,5 veckas framförhållning. Misstänker att det hände något i kodningen eftersom mitt postnummer verkar ha lagts in som antal på alla varor på förstasidan.. Får nog ta en faktura om jag går vidare men ska det hamstras så ska det göras ordentligt!:D

upload_2020-3-19_12-4-13.png
 

Skogi

Medlem
Blev nyfiken på hur det såg ut med möjliga leveranstider eftersom det krävs upp till 1,5 veckas framförhållning. Misstänker att det hände något i kodningen eftersom mitt postnummer verkar ha lagts in som antal på alla varor på förstasidan.. Får nog ta en faktura om jag går vidare men ska det hamstras så ska det göras ordentligt!:D

Visa bifogad bild 107737

Se det från den ljusa sidan. Du behöver inte betala för flygbiljetter på ett tag :)

1.8 mil Eurobonus poäng och coop poängen orkar jag inte ens räkna.
 

Gus

Medlem
Blev nyfiken på hur det såg ut med möjliga leveranstider eftersom det krävs upp till 1,5 veckas framförhållning. Misstänker att det hände något i kodningen eftersom mitt postnummer verkar ha lagts in som antal på alla varor på förstasidan.. Får nog ta en faktura om jag går vidare men ska det hamstras så ska det göras ordentligt!:D

Visa bifogad bild 107737
Jag gjorde en beställning klockan 00.00 inatt. Levereras Ikväll kl 18. Annars hade det tagit nästan 2 veckor att få maten.
 

Resetokig

Medlem
Jag gjorde en beställning klockan 00.00 inatt. Levereras Ikväll kl 18. Annars hade det tagit nästan 2 veckor att få maten.
Menar du att de släpper flera tider vid midnatt? Vi har försökt leta fram alternativ för hemleverans men alla sidor har lediga tider först nästa lördag.
 

Nikje

Medlem
Menar du att de släpper flera tider vid midnatt? Vi har försökt leta fram alternativ för hemleverans men alla sidor har lediga tider först nästa lördag.
I centrala Stockholm verkar det vara så enligt @Gus tidigare inlägg. För mig som bor i provinserna:rolleyes: funkade det inte, testat en gång bara och fram till 00:10 dock..
 
Toppen