Senaste nytt

SAS Eurobonus + COOP medmera = SANT?

Majsan

Medlem
Tror inte de avser en extra inloggning utan bara att medlemsid behöver vara kopplat till kontot. Har handlat både på web och i app. Alltid fått poäng när jag använt appen, men strulat ibland på webben. Lite för få datapunkter dock för att säga om det är tillfälligheter eller inte.

Jag skulle kontakta kundtjänst igen och påtala att medlemsnummer är inlagt i appen. Själv är jag inne på tredje försöket med kundtjänst att efterregga ett köp.

Förstår inte riktigt skillnaden med att logga in med sina uppgifter och ha sitt medlemsid kopplat.
Ser min historik och mina nuvarande poäng på appen, har bara inte fått poäng för de gånger jag handlat online. Har mailat tillbaka, får se vad de svarar. Tack för hjälpen.
 

lucasd

Medlem
Förstår inte riktigt skillnaden med att logga in med sina uppgifter och ha sitt medlemsid kopplat.
Ser min historik och mina nuvarande poäng på appen, har bara inte fått poäng för de gånger jag handlat online. Har mailat tillbaka, får se vad de svarar. Tack för hjälpen.
Om jag fattat det rätt är det nog för att det går att ha ett konto på Coop.se utan att vara medlem. Är man inte medlem får man inte poäng.
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Emil123

Medlem
Kan du se beställningar/kvittona på din coop-sida? Jag fick heller inte poängen reggade för online-köp med samma förklaring.

”Hej Emil!

För att få poäng för köp på Coop Online behöver du vara fullständigt inloggad på Coop.se när du gör beställningen.
Om du varit fullständigt inloggad kan du återkomma med en bild på orderbekräftelsen, samt vilket betalsätt du använde dig av som ett svar till detta mejl så kan jag skicka detta för efterregistrering.”

Löste sig efter jag skickat in bilderna.
 

Majsan

Medlem
Kan du se beställningar/kvittona på din coop-sida? Jag fick heller inte poängen reggade för online-köp med samma förklaring.

”Hej Emil!

För att få poäng för köp på Coop Online behöver du vara fullständigt inloggad på Coop.se när du gör beställningen.
Om du varit fullständigt inloggad kan du återkomma med en bild på orderbekräftelsen, samt vilket betalsätt du använde dig av som ett svar till detta mejl så kan jag skicka detta för efterregistrering.”

Löste sig efter jag skickat in bilderna.

Ja jag kan se allting. Förhoppningsvis löser det sig.
 

Räven

Medlem
Om man beställer matkasse med recept och varor från Coop, räknas dom kronorna som man beställer kassen för i poängtrappan?
Får jag poäng för alla köp jag gör på Coop även matkassar?
 

Räven

Medlem
Min erfarenhet är att jag får poäng för ALLT jag beställer, även en del saker man inte skall nämna högt.....och det räknas mot poängtrappan.
Tack! Får lägga en beställning och testa en kasse. Coop är ju våran bästa inkomst av eurobonus, ett köp för 2000:- genererade 1000eurobonus poäng (på 5poäng kr) är ju grym.:cool:
 
  • Gilla
Reactions: Gus
Toppen