SAS Eurobonus - Award Zones for Star Alliance [MAP]

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av Mattias Holmén, 14 December 2019.

1. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Har spenderat kvällen med att skapa en visuell bild över de aktuella Award zoner som gäller för Star Alliance resor med SAS Eurobonus. Om ni hittar några fel, hör av er.

Kartan ser ut såhär, men du kan även ladda ner en vektorbaserad PDF för att kunna zooma med bibehållen kvalitet.

SAS Eurobonus - Award Zones for Star Alliance.jpg

Bifogade filer:

2. Mr Basic

Mr Basic Medlem

Land:
    Sverige Sverige
  3. Rickard_O

Rickard_O Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Fan va bra det blev!
    Undra om detta blir nya bakgrundsbilden på datorn kanske ;)

aikelo och Axxo gillar detta.
  4. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Snyggt! Nordkorea, Bhutan och Timor Leste bör väl exkluderas. Samt så ser Armenien lite knasigt om det inte är så att du vill göra ett politiskt uttalande :p

Skogi och Mattias Holmén gillar detta.
  5. Samosaguas

Samosaguas Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Riktigt snyggt! Nu fattas bara att göra den interaktiv så man kan klicka på två zoner och få upp priset. Givetvis med en liten knapp för att applicera Amex 2-4-1 voucher ;)

Frisk78, Mattias Holmén och Mr Basic gillar detta.
  6. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Mycket bra!!! Tänk om det fanns Star Alliance flygbolag som flög till Grönland och östra Ryssland, vilken sweetspot det vore...

Last edited: 14 December 2019
    Frisk78, Gus och Mr Basic gillar detta.
  7. Budgetresenär

Budgetresenär Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det vore jätteintressant med flera sådana här kartor för andra vanligt förekommande frequent flyer program för oss i Skandinavien, t ex Flying Blue, British Airways Executive Club, Miles & More, Aegean Miles + Bonus, Delta SkyMiles, etc. Gärna där man på något sätt kan se vad det kostar i miles och pengar (skatter & avgifter) också, men det blir så klart komplicerat med dynamisk prissättning och pris som beror på antal segment. Men eftersom det snart är jul kände jag mig manad till att lägga upp en liten önskelista... ;)

8. Abbs

Abbs Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Sen vad hände med Hawaii? :p
    Edit: Georgien verkar också fått svarta havskusten annekterat av Ryssland. Kyrgyzstan saknas, lika så Tadzjikistan. Och Kaliningrad oblast :p

jerixon gillar detta.
  9. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tack!

Jag hänger inte med kring Armenien. Vad har jag missat?

10. Mattias Holmén

Mattias Holmén Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det är många länder som inte har med sitt namn, men landmassan skall finnas med och tillhöra rätt zon. Du får gärna ta en print och skriva in de förändringar som ska göras.

Angående Hawaii vet jag inte heller vad du menar. På den kartan jag hade som förlaga så fanns inte Hawaii med så jag placerade det godtyckligt och ska dit några öar för syns skull.

Var gärna rak och tydlig på vad som är fel så ändrar jag, jag blir inte stött.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!