SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 4 Januari 2021.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Vänta tills 10 pers har fått bekräftat det kundservice säger.

Mr Basic och martin.agren gillar detta.
  2. Rönnholm

Rönnholm Ny medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej!

Släpps det inga business bonusresor ~ 300dagar före numera till USA? Letar efter resor till LA och San Francisco till hösten.
    Letar som flera gånger dagligen på awardhacks.se utan resultat. Letar jag på fel ställe?

3. palmen

palmen Moderator

Land:
    Sverige Sverige
    Nej, det har det aldrig gjort. Det är vid 330 dagar innan de släpps och inte 300. Det har dock varit dåligt med släpp senaste tiden av någon anledning.

squeezen gillar detta.
  4. djmanosv

djmanosv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    vet ni om det går eller inte att boka en A* biljet från A-B och sen return B-C , A = Arlanda , C = Aten (samma zone) ? Fick 1:30 timme samtal idag med en trevlig tjej som bokade A-B och sen B-C men sen fick stoppad att applicera poäng för detta, så omgjordas hela bokning. Vad är en riktig open-jaw bokning ?

5. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Avståndet A-C måste vara kortare än A-B och B-C respektive, men i övrigt ska det gå bra givet det du skrivit.

6. djmanosv

djmanosv Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    jag skulle boka ARN-ZNZ och sen retur ZNZ-HER (kreta) men det gick inte. Hon bokade hela route till ARN istället. Konstig?

7. ekf

ekf Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Kör en HUACA...

djmanosv gillar detta.
  8. freppa87

freppa87 Medlem

Något som hänt med 330-dagars fönstret? Hade tänkt lägga på en retur 1/2a Nov hem från USA men ser ingenting på någon destination efter 29e Oktober?

9. freppa87

freppa87 Medlem

Misstänker att det är samma problem jag ser nu, att inget släpps vid 330 för t.ex. SFO/LAX?

Finns heller inga biljetter för CASH heller mer än typ 327 dagar bort?

10. ucce

ucce Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ja det skulle ju vara jättebra om det var så! Men det motsägs ju av informationen på hemsidan och den agenten jag pratade med. Sen kan man ju alltid hoppas att de ändrat sig utan att uppdatera hemsidan :)

Hur bokar jag en bonusresa med en Amex 2f1 voucher? | SAS

Bamse35 gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!