SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2021)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 4 Januari 2021.

1. Fredde18

Fredde18 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Grattis! En lycka som bara finns hos en äkta award-jägare!

barrskog, filip23, Gru och 4 andra gillar detta.
  2. char

char Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Det gick bra att boka av och få tillbaka vouchern med 30 dagars förlängd giltighetstid :)

Autonom, 011430121, Mr Basic och 4 andra gillar detta.
  3. Tolle

Tolle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Tänkte försöka mig på en likande avbokning av en USA resa om två veckor. Gällde vouchern 30 dagar från avbokningsdatum eller till 30 maj? Har nämligen sett lite olika info i trådarna här :)

4. char

char Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Jag bokade av 30 april så 30 dagar blev 30 maj. Men nu ser jag på SAS att den gäller till 30/6

5. Fredde_G

Fredde_G Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Är det nån som har koll på om man själv kan se hur många vouchers man har?

6. PRJml2ENIpiC1e3L

PRJml2ENIpiC1e3L Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Du kan själv ringa ”Tallinn” och få veta av dom hur många du har :p
    Det går inte att se på webben tyvärr

7. Tolle

Tolle Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Ah, lite extra bonus! Jag testade ringa men det var tvärnej och kunde bara boka om till samma destination i samband med avbokning, så får bli några samtal tills någon går med på det... :D

8. char

char Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    För mig gick det på första försöket. Jag hade bokning 10-20 juni som dom ändrat till 9-21 juni. Jag hänvisade till SAS Corona faq Frågor och svar: Corona och EuroBonus | SAS
    upload_2021-5-5_18-0-47.png
    och killen jag pratade med sa "ja vi har ju ställt in ditt flyg så du får tillbaka den med ny giltighetstid 30 dagar från idag". Var inga problem alls. Sen fick jag bonus 30 dagar vilket är nice :)

9. A380

A380 Medlem

Land:
    Sverige Sverige
    Hej,

Jag har för mig att du kan boka en resa med SAS ( som du sen bokar av)och applicera voucher.
    Sen bokar du en till och applicerar nästa. Så håller du på tills inga fler kommer upp. Då vet du hur många vouchers du har.

OBS ” har för mig ”att detta går om man vill veta utan att ringa och sitta i kö

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!