Senaste nytt

SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2020)

Status
Stängd för vidare inlägg.

ptotheg

Medlem
Har 3st 2-4-1 en bunden i en resa arn-ewr 19/8 (lär ej bli av) en till som förfaller 31/12 2020 och en 2021. Blir spännande att se om man lyckas nyttja dessa!
 

Big Birger

Medlem
Funderade på att boka en bonusresa med SAS under senhösten och såg att alla mina 5 vouchrar plötsligt syns i gränssnittet. Tidigare har det vad jag minns synts 1 eller ibland max 2. För mig var det en nyhet! Vore ju perfekt om alla vouchrar syns för alla.

(Sökte för att se om någon skrivit något inlägg om detta, men hittade inget.)
 
Har en resa til LA den 22/5, har ännu inte blivit avbokad men lär bli det gissar jag, får hoppas det går att boka nått till nästa år,men surt att första 2-4-1 resan jag ska göra och i business inte blir av...
 

Maja

Medlem
@Big Birger Mina vouchers syns också nu. För tillfället 5st och noll möjligheter att boka. Hoppas innerligt att de förlängs. Dels har jag två stycken som går ut i augusti efter avbokad resa nu i april och sedan två som går ut i december 2002 och en i december 2021 som sedan kommer utköas till ytterligare en till 2021.

Ja, ja, i-landsproblem, men man kan alltid hoppas att det sker någon öppning framöver! :)
 

Maja

Medlem
Har en resa til LA den 22/5, har ännu inte blivit avbokad men lär bli det gissar jag, får hoppas det går att boka nått till nästa år,men surt att första 2-4-1 resan jag ska göra och i business inte blir av...
Blir flyget inställt så kommer du få tillbaka alla avgifter och din voucher, även om den har gått ut. Sedan får vi bara hålla tummarna att du kan hitta en ny resa till nästa år! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen