SAS EuroBonus AMEX 2-4-1 (2 för 1) voucher tråd (2019)

Diskussion i 'SAS Group & EuroBonus' startad av palmen, 3 Januari 2019.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Canadien

    Canadien Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Nej det går bra, men du kan inte boka en till enkel resa och sedan försöka slå ihop dem. Du kan dock ringa in och be Tallinn lägga på en utresa CPH-EWR till din existerande bokning.
     
    Mr Basic gillar detta.
  2. Judas kiss

    Judas kiss Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Toppen, tack för svaret.
     
  3. ptotheg

    ptotheg Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Är det någon annan än jag som har problem med ”online services”? Kan ej se hur mycket jag har kvar tills nästa voucher. ”Problem att hämta data” eller liknande. Varit såhär ett par dagar nu.
     
  4. Emil123

    Emil123 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Har samma felmeddelande också
     
  5. Joakim Reinius

    Joakim Reinius Guest

    Land:
    Sverige Sverige
    Kan man se (På Amex sidor) någonstans hur mycket total spend man har under perioden? Eller det är manuell räkning per månad?? Försökt hitta någon typ av sammanställning, men hittar inte. Är ute efter hur långt ifrån 2-4-1 man är ...
     
  6. ptotheg

    ptotheg Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ja det går att se via amex hemsida om man går till ”mina eurobonus poäng” men funktionen har strulat senaste månaden så just nu är det ringa in och fråga, tyvärr.
     
    Joakim Reinius gillar detta.
  7. Moco

    Moco Medlem

    Är det en generell uppfattning att detta har slutat fungera? Dvs att tillgången till biljetter strypts för långhaul. Jag har verkligen aldrig haft något problem att hitta och boka tidigare, men varken online eller Tallinn finns det i princip något annat än ekonomi numera (och dåligt med sådana också). Det spelar ingen roll vilken destination om det handlar om eller om det är en vecka eller ett halvår fram i tiden.
     
  8. ptotheg

    ptotheg Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Ringde Amex igår för att veta min totala spend (får väl räkna manuellt nu ett tag) och tjejen jag pratade med sa att flera anmärkt på detta - skulle skapa ett ärende. Hon visste ej om de tagit bort funktionen eller om det var ett tillfälligt fel.

    Jag har dock haft problem i över en månad nu så mer troligt är väl att funktionen är borta, tyvärr.
     
  9. Moco

    Moco Medlem

    Du talar om tekniken på AmEx hemsida nu (som jag också har noterat slutat fungera), men det var inte vad min fråga handlade om. Min fråga avser bokning av 2-4-1 biljetter longhaul i business/first som historisk sett fungerat väl, men som på senare tid verkar ha, i princip, blivit omöjligt.
     
  10. Kimmen00

    Kimmen00 Medlem

    Land:
    Sverige Sverige
    Vad är fel? Hittar du inga biljetter? Då tror jag du inte söker rätt alt. när det inte finns tillgång.
     
    mackan33 och Tonton gillar detta.
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.

Dela sidan

BusinessClass Logo

Hej och välkommen till BusinessClass!

Prenumerera på vårt gratis nyhetsbrev för att få uppdateringar och nyheter om vad som händer runtom i världen och på BusinessClass.

I'm already subscribed
×
BusinessClass Logo

Välkommen till utskickslistan!

Glöm inte att kontrollera din epost och bekräfta din prenumeration.

BusinessClass Logo

Gå med i BusinessClass-gemenskapen!

Gilla oss på Facebook för att få de senaste nyheterna från BusinessClass direkt i ditt flöde.

Bli medlem och delta i våra diskussioner, ställ frågor och dela med dig av din kunskap och dina erfarenheter.

Bli medlem nu!
×